Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering - 12.000 eksemplarer

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg tilbyder 8 stk. 1/8 side annoncer gratis i januarnummeret af mit blad Gang i Lokalområdet, der udkommer i 10.000 husstandsomdelte eksemplarer (også til nej-takkere) og 2000 "hente-eksemplarer" i Nordvestjylland.

Tilbuddet er del af et eksperiment, så der er nogle betingelser tilknyttet.

1. Tilbuddet gælder "rigtige" webshops - ikke dropshipping og ikke affiliate.
  2. Du skal tilbyde min. 40% i rabat på en (eller flere) vare(r), som andre ikke får rabat på i samme periode.
  3. Det skal være varer, som du har et regulært lager af - altså ikke et begrænset antal.
  4. Du skal oprette en unik rabatkode, så annoncens respons kan efterspores.
  5. Du skal være i stand til at registrere både salg af den/de annoncerede vare(r) og af medfølgende mersalg.
  6. Du leverer annoncen som trykklar pdf (eller betaler mig for at lave den).
  7. Du forpligter dig til at fortælle mig om salgets omfang.
  8. Jeg vælger ikke nødvendigvis de 8 første, men de 8 bedst egnede kandidater.
De otte, der bliver valgt får direkte besked.
Eksperimentet handler om at undersøge påstanden om, at det ikke kan betale sig at annoncere offline for online handel.
Hvis du vil deltage, skal du sende mig en mail, hvor du ultrakort præsenterer din shop og dit tilbud.
Jeg fortæller i denne tråd, når der er lukket for henvendelser.
Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:54

Lyder som et flot tilbud. Kan desværre ikke selv være med p.g.a. de 40%.

Men giver det egentlig et reelt billede? - Du ved jo ikke bagefter om det er de 40% der har virket, eller om det er det at annoncere offline.

Held med projektet.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:07

Sorry - jeg glemte at skrive, at jeg desværre ikke kan annoncere for erotik.

Hans 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:20

Yes Det er måden at gøre det på! Har selv haft succes med at lokke en ny annoncør til via en gratis måned uden forpligtelser. I øvrigt er der også nogle store sites herhjemme, der kunne lære lidt af din fremgangsmåde, i stedet for at gå over i den modsatte grøft og kræve minimum 6 måneders annoncering - eneste logiske forklaring i de tilfælde må være, at annonceringen ikke er rentabel for annoncøren.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 19:47

Det var trist hans. Havde selv et par ideer. Men flot tilbud ellers

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:20

Carsten Kvist:

Men giver det egentlig et reelt billede? - Du ved jo ikke bagefter om det er de 40% der har virket, eller om det er det at annoncere offline.

Held med projektet.

Jeg ved fra offlineverdenen, at der skal noget til for at flytte folk fra sofaen og ud i bilen, og at en klækkelig rabat er et godt virkemiddel.
Den påstand, jeg vil afprøve går på, at det ikke kan betale sig at annoncere offline for onlinehandel.
Jeg kender ikke svaret.
Men hvis det skal kunne betale sig, skal man naturligvis give kunderne en god motivation for at flytte sig fra sofaen til computeren. Her er det min vurdering at en god rabat vil være et godt virkemiddel.

Så det, jeg vil kunne sige noget om en gang midt i januar, er, om hvor meget otte forskellige onlinebutikker kan omsætte på en annonce til en værdi af 850 kr.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:42

Jeg synes ikke vi skal diskutere det, for det er et godt tilbud for nogle. Og et fint initeritiv.

Hans Stokholm Kjer:
Så det, jeg vil kunne sige noget om en gang midt i januar, er, om hvor meget otte forskellige onlinebutikker kan omsætte på en annonce til en værdi af 850 kr.

Nej. Det du kan sige noget om er, hvor meget otte onlinebutikker kan omsætte på en annonce til en værdi af 850 kr. hvis de samtidig giver 40% rabat!

Jeg kan huske at der for nyligt var en undersøgelse om, hvor mange voksne der ville give en 10 årig ild til en cigaret. - Det konkluderede man at 7 eller 8 (kan ikke lige huske det) ville. - Problemet var bare, at man havde spurgt voksne rygere, der selv var i gang med at ryge. Og ikke en eneste ikke-ryger.

Det eneste du ved efter din undersøgelse er effekten af en annonce + 40% rabat. - Der er noget om snakken 'Som man spørger får man svar'. - Jeg fristes til at spørge: 'Hjælper det at reklamere på bagsiden af Jellingstenen, på en lille postit, hvis jeg samtidig giver 95% rabat på flyrejser til Australien'?

Men igen, held med det. Og tilbudet er stadig godt for dem der kommer til at benytte sig af det.

Findes der forresten en online-udgave af bladet?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:23

Vi har et produkt på lager, som sikkert ville passe perfekt til sådan et forsøg. Det er ik solbriller, bare rolig Smile

Hvilken mail skal man kontakte dig på?

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:41

Carsten Kvist:
Nej. Det du kan sige noget om er, hvor meget otte onlinebutikker kan omsætte på en annonce til en værdi af 850 kr. hvis de samtidig giver 40% rabat!

Præcis. Og i det aktuelle nummer er der en tøjbutik, som har 33% rabat på skjorter. Denne tøjmand kan heller ikke se, om det ville have virket, hvis han havde annonceret den samme skjorte til fuld pris. Det er en del af gamet i annoncering.
Det spørgsmål, du stiller, er nøjagtig det, jeg ønsker svar på. 

Sammenligningen med cigaretundersøgelsen er helt malplaceret.

Carsten Kvist:
Findes der forresten en online-udgave af bladet?

Der findes ikke aktuelle elektroniske udgaver - papir styrer i min verden :-)
Men for et års tid siden afprøvede jeg et bladresystem, så december 2011 kan ses her: http://gangi.dk/files/Gang%20i%20Lokalomr%C3%A5det%2012%202011.swf

De fire sider, som er markeret med en sort klat er i den trykte udgave fyldt ud med et lokalt kirkeblad, men det må du undvære.

Januar 2013 bliver på 48 sider i stedet for de 24, som jeg udgav i december 2011.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:43

Fashion-Seller:

Vi har et produkt på lager, som sikkert ville passe perfekt til sådan et forsøg. Det er ik solbriller, bare rolig Smile

Hvilken mail skal man kontakte dig på?

kjer@kjers.com - men du fandt mig jo via PM :-)

Hans

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)