Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan webshoppen gøres mere brugervenlig og stilren?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Nu har vi fået implementeret mere af Facebook, og desuden google plus under produkterne så vi håber at de vil være med til at øge vores besøgende og optimere sitet. Ses her

Vi kan ikke lige finde det med at angive titel til billeder, men ligeså snart vi kan finde det, skal vi sørge for at angive titel til alle vores billeder. 

Der er stadig en del der skal laves på webshoppen , men vi er efterhånden gået lidt i stå mht udviklingen. 

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:25

Hej.

Skal man selv gætte hvad prisen er ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 14:04

Hej Tommy,

Tak for din feedback. 

Dvs du mener at vi bør slette vores to små slides helt, og tage de tre nævnte tekster øverst op ved kurven ?

Du har ret i at de billeder som popper op , er mindre end dem ved kasserne. Det arbejder vi på at rette op på, men det virker ikke ligefrem til at være en nem opgave :(

Så i realiteten skal man proppe så mange varer på forsiden som muligt, uden at forstyrre kunderne med diverse slides, tekst mv ?

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 14:39

Ja, jeg mener, at I skal holder Jer til den store slider. Tage alle de informationer, I har lige neden under og koge dem sammen til max 3-4 stk og smide dem op i nærhed af kurv, hvor folk naturligt kigger efter den slags. 

Ang. billeder kan det selvfølgelig være svært, hvis I ikke har en større original at linke til i mouse over zoomen. Man kan altid blæse billedstørrelse op i photoshop, men der vil være tab af skarphed som følge.

Og nej, jeg mener ikke, at man skal spække sin forside til med produkter. Et par gode slides med god tekst, tydelig Call to action + et udvalg af forskellige varer ("udvalgte produkter") i 2 rækker a 3-4 stk. må være rigeligt. 

Derudover skal du have et tekstfelt på din forside, hvor du kan skrive en unik tekst til din shop. Det hjælper dig SEO mæssigt.

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 21:31

Hej Michael,

Det er fordi vi havde slået "købsfunktionen" fra, så blev alle priserne også automatisk skjult.

Men de er synlige igen :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 12:02

Hej,

Mine tanker omkring designet er meget lig de andre - det er meget anonymt og ligner alle de andre shops der kører samme stil.

Man kan vælge mellem danske og engelsk, men det virker vist ikke, så hvorfor ikke fjerne det.

Synes der sker alt alt (ALT) for meget på jeres forside - jeg scrollede lidt ned under jeres slider of får så meget information smidt i hovedet som måske godt kunne ændres lidt "NEW" + "ON SALE" samt bokse med ADD TO CART og jeres 3 kasser med fordele og fragtinformation.

Hvorfor er der så mange engelske tekster i øvrigt? "Add to cart" - skriv dansk hvis du vil sælge til danskere.

På dine varelister har du en "vores kunder elsker os" banner som man ikke kan klikke på. Virker derfor utroværdigt.

Synes du skal arbejde med dine billeder - hvis du vil gøre det stilrent så skal du have ens baggrund på alle billeder (og samme størrelse)

Jeg har lagt et produkt i kurven - vil nu gå videre for at betale. Jeg aner ikke hvordan man gør. Jeg har dog luret at jeg skal scrolle og at jeg kan lave "chekcout as guest" - er kunden en smule svag til engelsk så mister du mange lige her.

Det var lige hvad jeg så ved første blik på siden :-) 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)