Hej,
Mine tanker omkring designet er meget lig de andre - det er meget anonymt og ligner alle de andre shops der kører samme stil.
Man kan vælge mellem danske og engelsk, men det virker vist ikke, så hvorfor ikke fjerne det.
Synes der sker alt alt (ALT) for meget på jeres forside - jeg scrollede lidt ned under jeres slider of får så meget information smidt i hovedet som måske godt kunne ændres lidt "NEW" + "ON SALE" samt bokse med ADD TO CART og jeres 3 kasser med fordele og fragtinformation.
Hvorfor er der så mange engelske tekster i øvrigt? "Add to cart" - skriv dansk hvis du vil sælge til danskere.
På dine varelister har du en "vores kunder elsker os" banner som man ikke kan klikke på. Virker derfor utroværdigt.
Synes du skal arbejde med dine billeder - hvis du vil gøre det stilrent så skal du have ens baggrund på alle billeder (og samme størrelse)
Jeg har lagt et produkt i kurven - vil nu gå videre for at betale. Jeg aner ikke hvordan man gør. Jeg har dog luret at jeg skal scrolle og at jeg kan lave "chekcout as guest" - er kunden en smule svag til engelsk så mister du mange lige her.
Det var lige hvad jeg så ved første blik på siden :-)