Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan webshoppen gøres mere brugervenlig og stilren?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi er fuld igang med at videreudvikle vores webshop, og har brug for feedback undervejs. Vi lægger meget vægt på at webshoppen er simpel og enkelt med en super brugervenlighed. Det mest vi interesseret i at høre er om disse punkter:

- Hvordan er brugervenligheden?

- Er det ligetil at oprette konto? (Kan evt. prøves med en fake konto )

- Er layout / design flot or not?

- Er check out optimalt eller kan den forbedres ?

- Skaber vi en troværdighed hos dig ( kunden) ?

- Hvad kan vi ellers gøre udover de ovennævnte for at forbedre vores brugervenlig, design, og de andre ting for at øge vores salg?

Alt feedback og kritik er mere end velkommen, både positivt og negativt, gode råd, eller hvad i nu kan komme med!

Ser frem til at høre jeres gode og konstruktive tilbagemeldinger til vores webshop som kan besøges via denne link

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:47

Et hurtigt indspark:

1) Designet
Det kunne lige så godt være iPhones eller anden elektronik du sælger - efter min mening rammer du ikke din målgruppe særlig godt med så anonymt et design.

2) Din grafik
Grafik i din slider består af så mange forskellige skrifftyper så jeg helt opgav at tælle. Det virker ret primitivt. Grafik under din slider: Det er efterhånden blevet en dårlig vane med de lastbiler, når man skal fortælle om fragt. Grafik til venstre for din lastbil; Beklager det holder slet ikke - keep it simple og drop den overdrevne brug af grafiske elementer.

Held og lykke med shoppen...

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 17:22

Hej Thomas,

Tusind tak for din feedback.

1) Du har fuldstændig ret i at designet er meget anonymt. Vi vil også meget gerne gøre den feminin, med ved ikke hvad der skal til ? Har du evt. nogle ideer om hvad vi kan gøre / ændre for at ramme vores målgruppe?

2) Vi giver dig ret i at vi har alt for mange forskellige skrifttyper, som der absolut skal gøres noget ved. Hvilke skrifttyper kan du anbefale ? Den lille slide til venstre havde vi i starten med hak (ligesom den ved NIKKELFRI) men har dernæst ændret dem med forskellige ikoner. Der er som du selv siger det mange som bruger det, men spørgsmålet er om kunden bliver irriteret?

Hvad synes du ellers om vores check out proces? Er det ligetil ? Eller vil kunderne hoppe fra undervejs ?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:42

Hej Chipii,

Jeg har vidst skrevet det samme til dig en gang gør: din hjemmeside ser ikke særlig godt ud på mobiltelefoner! :) det bør du måske arbejde lidt med?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 18:43

Hej Mehmet,

Vi har faktisk gjort hvad vi kunne for at den var mobilvenlig. Hvis du har lagt mærke til det , så er kunden fri for zoom'e ind og ud i modsætning til de andre sites. Er det selve forsiden der skal rettes op på eller det hele?

Kan du komme med konkrete eksempler på hvad der kan gøres ?

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 19:24

Har sendt en pm med mine observationer.

Generelt set er designet meget neutralt med sort, grå og hvid.

Mangler info på varene, under mere info står der noget der ligner de samme punkter som på forsiden.

Den virker for plastret til med funktionalitet,, som ikke er fuldt implementeret.

Synes det er rigtig godt, man har mulighed for at vælge visningen i produktkategorierne.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:27

Det handler jo udelukkende om at ramme sin målgruppe - for at skabe salg. Som jeg siger til mine kunder:

"Både du og jeg kan være ligeglade om vi dybest set ikke kan lide designet, så længe målgruppen kan lidt det - det handler om salg og ikke andet"

Umiddelbart ville jeg nok gøre designet mere "piget" - for som jeg skrev tidligere, så kunne der lige så godt sælges elektronik i shoppen.

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 19:57

Hej Martin,

Tusind tak for din feedback, har modtaget din pm som vi har læst med interesse...

Du mener at vores design er meget neutralt, synes du så vi skal ændre fx de sorte / grå farver med pink? Fx topmenu, læg i kurv, nogle overskrifter mv? Eller har du et bedre forslag?

Du har ret i at der ikke er ret meget tekst / info på varerne. Al tekst skal skrives SEO venligst , men det venter vi med foreløbig og er i gang med det teknisk + design udvikling.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:10

de social logoer lav dem i sine farver derved kan man se dem meget lettere og der findes visse tilføjelsen muligheder nok hvor der er en del knap og likes  knap lige som og huske google plus , så man kan plusse og dele din side på dette medie det kan betyde en del i SEO , dette kunne du med fordel sætte på hele din side

giv billederne titler og tags derved gode chancer de kan de findes i en google søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 23:26

Grafikken er lidt "træls". Under slider bør du holde dig til "Hurtig levering", "14 dages returret" og "Nikkelfri". Resten er fyld - som ikke pynter eller er af værdi for din shop. Gør det evt. mindre, suppler med flueben i stedet for ikoner og smid det op i header ved kurven.

Alle produkter på forside er suppleret med "Ny - tilbud": Er det nødvendigt? Highlight et par af varerne i stedet. 

Hvis du skal have "zoom" funktion på produktvisningen, er det meget fedt, hvis det billede, der popper op, er større end det i kassen :) Ellers giver det ikke så meget mening.

Læg i kurv osv. ser ud til at fungere rigtig fint i øvrigt.

Det var lige et par hurtige tanker. Held og lykke med shoppen.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)