Jeg er igang med at købe nogle Julegaver, jeg vil ikke have sendt det hjem til huset da det skal være hemmeligt. |
Hvad med bare at få dem sendt til en ven?
Jeg er igang med at købe nogle Julegaver, jeg vil ikke have sendt det hjem til huset da det skal være hemmeligt. |
Hvad med bare at få dem sendt til en ven? |
Jeg vil helst hente den selv, selvom det er en god løsning.. |
eller en nabo |
Hvis det ikke er en valgmulighed under bestillingen, så skal du kontakte webshoppen og lave en aftale. Vi kan ikke give et konkret svar på, hvad de tilbyder af service... Personligt bestiller jeg blot til en anden adresse, hvor jeg har mulighed for at afhente pakken. |
Hehe, det ikke alle der har et godt forhold med sin nabo, vi har boet her i nogle måneder.. Der går lidt tid endnu. |
Ja hvorfor gøre det så kompliceret, når løsningerne ligger lige for fødderne af en hehe |
Du kunne også bare oprette dig hos "døgnposten", og taste din "døgpost-adresse" som leveringsadresse. Så kan du afhente den når det passer dig. Du får i øvrigt en sms, når pakken er klar til afhentning :-) //Daniel - shopKONRAD |
Det har jeg fundet, men der kan man så ikke betale med PayPal, der er mange steder hvor jeg kan gøre denne valgmulighed. Men der kan jeg ikke betale med PayPal :( |
Du er ved at købe noget, som koster over et vist beløb, hvor sælger vil have kvittering for modtagelsen, hvilket er sælges eneste sikkerhed i henhold til Paypals betingelser... Så hvorfor gøre det svært? Hvis du går ind og ringer på hos din nabo, så vil vedkommende med sikkerhed gerne hjælpe dig... Ellers har du vel en masse venner, som kunne ligge adresse til pakken... |