Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtag en pakke ved nærmeste posthus.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at købe nogle Julegaver, jeg vil ikke have sendt det hjem til huset da det skal være hemmeligt.

men der ingen valgmulighed om man vil sende til nærmeste posthus, kan man finde posthuset nær mig og så skrive deres Adresse eller hvad? Jeg vil gerne købe en pakke og sende men når der ingen valgmulighed med nærmeste posthus så kan man slet ikke på nogen måde eller?

Jeg bor i Korsør 4220 Vestsjælland 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med bare at få dem sendt til en ven?

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 19:24

Fashion-Seller:

Jeg vil helst hente den selv, selvom det er en god løsning.. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

eller en nabo

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:26

Hvis det ikke er en valgmulighed under bestillingen, så skal du kontakte webshoppen og lave en aftale. Vi kan ikke give et konkret svar på, hvad de tilbyder af service...

Post Danmark har et produkt der hedder pakker uden omdeling, hvor pakkeseddelen (med afsenderen påført!) kommer med brevpost.

Personligt bestiller jeg blot til en anden adresse, hvor jeg har mulighed for at afhente pakken.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 19:26

Johnny Nielsen:
eller en nabo

Hehe, det ikke alle der har et godt forhold med sin nabo, vi har boet her i nogle måneder.. Der går lidt tid endnu. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:27

Johnny Nielsen:

Fashion-Seller:

eller en nabo

Ja hvorfor gøre det så kompliceret, når løsningerne ligger lige for fødderne af en hehe Smile

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 19:27

Du kunne også bare oprette dig hos "døgnposten", og taste din "døgpost-adresse" som leveringsadresse. Så kan du afhente den når det passer dig. Du får i øvrigt en sms, når pakken er klar til afhentning :-)

//Daniel - shopKONRAD

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 19:27

ShopWithSocks.com:

Hvis det ikke er en valgmulighed under bestillingen, så skal du kontakte webshoppen og lave en aftale. Vi kan ikke give et konkret svar på, hvad de tilbyder af service...

Post Danmark har et produkt der hedder pakker uden omdeling, hvor pakkeseddelen (med afsenderen påført!) kommer med brevpost.

Personligt bestiller jeg blot til en anden adresse, hvor jeg har mulighed for at afhente pakken.

Det har jeg fundet, men der kan man så ikke betale med PayPal, der er mange steder hvor jeg kan gøre denne valgmulighed.
Men der kan jeg ikke betale med PayPal :( 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:31

Casper Hansen:

ShopWithSocks.com:

Det har jeg fundet, men der kan man så ikke betale med PayPal, der er mange steder hvor jeg kan gøre denne valgmulighed.
Men der kan jeg ikke betale med PayPal :( 

Du er ved at købe noget, som koster over et vist beløb, hvor sælger vil have kvittering for modtagelsen, hvilket er sælges eneste sikkerhed i henhold til Paypals betingelser...

Så hvorfor gøre det svært? Hvis du går ind og ringer på hos din nabo, så vil vedkommende med sikkerhed gerne hjælpe dig... Ellers har du vel en masse venner, som kunne ligge adresse til pakken...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)