Sagen er den: havde de sagt til at starte med den måske ikke er dækket af reklamationsretten så havde jeg noget af forholde mig til. For kender godt forskellen på garanti og reklamationsret. Er selv inde for handelsbalancen. Men ekspedienten som er chef på stedet, sagde at det var noget der gik under reklamationsret og datoen var fint nok da det var sidste dag. Sagde ikke noget med at hvis de ikke dækkede så ville det koste 400kr at få tilbage. Men fint nok også hvis det koster 400kr at få tilbage så længe det ikke omhandler reklamationsret. Men sagen var den at Apple accepterede at fejlen gik under reklamationsret, men hvis jeg var kommet 1dag før, altså den 27.11.2012 Mit problem var nu om reklamationsretten er gældende fra 28.11.2010 og til og med 28.11.2012 eller som de siger hos Apple at den er gællende til og med 27.11.2012 JEG fik RET !! Ringede i dag til forbrugerrådet og fik medhold. Reklamationsretten er gællende fra salgsdato og til om med salgsdato(+2år) Dukkede op i butikken + ringede til kundeservice + kom højere op og talte med nogen mere ansvarlige mennesker. Som fik opdateret status til at jeg får en ny mobil. Som skal hentes i morgen. ( Nu må vi se om der dukker noget nyt op her) Glad er jeg, men skuffet over at man skal igennem det her. Havde det været Fru.Larsen så havde hun nok ikke orket alt det her og opgivet at få ny mobil. Korte af det lange er at jeg er mere glad for jeg fik ret end for den nye mobil.
Gad nok vide, om forbrugerrådet har en retsafgørelse at støtte sig her? - Synes aldrig jeg har hørt om en sag på området. - Måske fordi ingen har villet køre en sag for en dag?!?!