Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keyword tool med antal lokale månedlige søgninger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg er på udkig efter et keyword tool hvor man kan tracke ranking på udvalgte søgeord samtidig med at man kan se antallet af lokale månedlige søgninger på ordet, er der nogen der kender et program der kan løfte den opgave? 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 09:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej thk1976

Jeg oprettede faktisk det samme spørgsmål for en uges tid siden:
http://www.amino.dk/forums/t/179426.aspx

Jeg fandt ud af at man godt kunne se disse ting i Rank Tracker. Dog har gratis udgaven en række begrænsninger som hurtigt bliver lidt irriterende. Og betalings versionen skal opdateres hver 6. måned (selvom denne info er gemt godt væk). Desuden anbefales det at køre gennem en Proxy server når man bruger Rank Tracker hvilket også gør det en smule besværligt.

Jeg står derfor pt. lidt og lurer på om jeg skal hoppe med på Rank Tracker vognen eller om der findes bedre, billigere og nemmere alternativer. Så jeg er med på en lytter i denne tråd.

P.S. Her er iøvrigt en lille dansk guide til Rank Tracker.

/Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 09:21

Hej

Jeg har tidligere lavet den her google rank tjekker

Men jeg er igang med  at bygge en ny version

som kan de  ting som omtales her

kan  i fortælle mig  hvad  i ønsker at kunne se i  sådan et system

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 09:55

ExpressCMS:
kan  i fortælle mig  hvad  i ønsker at kunne se i  sådan et system

Jeg har brug for at kunne se disse her ting:

Keyword Global monthly Searches Current Google Rank (mit_domæne.dk)
keyword 1 1900 42
keyword 2
590 25
keyword 3
1900 77
keyword 4 260

42

Altså hvor man kan taste en stribe keywords ind og både se Monthly Searches og Current Google Rank (for sit eget domæne). Jeg har brug for det når jeg skal finde de keywords vi skal prøve at optimere efter. Samt holde øje med udviklingen i de SEO kampagner vi har kørende.

/Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45

Hej repsej, ja det er præcist sådan et værktøj som du skriver jeg er ude efter. Jeg har cuterank, men der kan man ikke se de månedlige søgninger. 

Det skal bare være et helt basic værktøj, med to kolonner som du også skriver. Det må da findes derude.

Tilmeldt 27. Jul 12
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 11:02

Hej

Tak for info

Jeg er  igang med at bygge netop sådan et  værktøj håber at have  det klart i løbet af december

h

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 11:19

ExpressCMS:
Jeg er  igang med at bygge netop sådan et  værktøj håber at have  det klart i løbet af december

Jamen det lyder jo fantastisk :) Send en besked når det er.

Håber også der er andre derude der kan bruge det.

P.S. Hvis du åbner op for at man kan lave en profil og gemme sine data, og dermed se den historiske udvikling på udvalgte Keywords tror jeg ikke der vil være et øje tørt. Men det kan jo også komme på senere ... evt. i en betalt version ;)

Tilmeldt 27. Jul 12
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 08:35

Hej

Hvad synes du  om det her  værktøj

Check google rank

det er  ikke  helt hvad du ønsker men dog på vej

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 09:33

Ser godt ud og ser ud til at virke fint. Godt arbejde! :)

Men som du selv skriver; for at jeg for alvor kan bruge det har jeg brug for også at se antal søgninger på de anførte KeyWords.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)