man giver da ikke en stjerner bare for at drille , men fordi man synes der er noget der er forkert, så endelige har jeg forstået en stjerner nogle gives nogle gange for at drille , så er det godt man skriver igen nogle gange , for så man det på det rene
Du har helt ret Mikael, jeg håber da heller ikke alle giver mig 1 stjerne for dette da jeg er ret stolt af den Amino karma jeg har.
Man skal hellere give 5 fordi det er rigtig (som du skriver) eller fordi det er god humor
1-stjerne karma skal man ikke kaste efter nogen, "fordi de kan klare det" og i spøg.
Mikael har ret i, at de karma stjerner bruges til at give udtryk for, om et givent indlæg er et godt indlæg eller ikke.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
God humor af Steffen, men synes også det er godkendt af Christoffer! :-)
x 5 - til begge!
Ahh, det her er god søndagslir!
jeg giver alle de positive stjerner jeg kan men kan ikke give uendelig antal jeg tror i hvert fald ikke mere end 10 positive kan gives per dag , det er vist maksimalt antal der må gives
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows