10kroners markeds ting søges
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Jeppe Deele
Skrevet
01-12-2012 kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej aminos.
Jeg søger en grosist, som kan levere 10 kroners ting.
- Det kan være alt fra krukker - måtter - gulvskrubber - tandbørster - U NAME IT!
Altså klasiske billige ting. som man typisk finder i ti'er butikker.
Svar
Tilmeldt 18. Apr 07
Svar
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Anders Helbo
Fra
Helbo Media
Skrevet
02-12-2012 kl. 10:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Jeppe
Har ikke været inde og kigge for nylig, men prøv at kigge hos Trademen.dk . Der er sgu altid en masse spændende varer.
Svar
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Jeppe Deele
Skrevet
02-12-2012 kl. 11:14
Svar
Hej Gutter :).
- Ja, jeg har godt været inde på aliexpress. og alibaba - jeg har bare hørt om før at man skal være import - registrerret. - eller noget i den stil.
- jeg er glad for at du tilbyder din hjælp! - er det muligt at man kan KUN F.EKS kan sige til dig, kan du så skaffe det ? - men bliver det så ikke enormt dyrt??
- Jeg har været inde på Trademen - og det er nogle fede og gode tilbud de somregl har.. men det henvendersig nok ikke til 10kroners ting :(..
- MEN TAK BEGGE TO :)
Svar
Tilmeldt 27. Jul 12
Hvor Hurtigt skal du bruge dine ting kan du eks vente 10 dage ?
hvad budget vil du købe for adgangen?
Svar
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Jeppe Deele
Skrevet
02-12-2012 kl. 11:22
Svar
Ja, altså det er ikke noget jeg står og skal bruge hverken i dag eller imorgen..
- Budgettet ligger i den lave ende.. men ønsker ikke at komme nærmere ind på bestemte tal :).
Svar
Tilmeldt 18. Apr 07
Hej igen.
Nej, jeg forventer ikke, at det bliver enormt dyrt.
VH. GrN.dk
Svar
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.