Nej. Vil du nyde godt af lavere priser, end dine kunder selv kan købe til, kræver det indkøb i større mængder. Netforhandlere som Komplett, Proshop m.m. Giver ikke rabat, bare fordi du siger "det er ikke til mig". Og det giver jo god mening. :-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ja har fået det at vide men igen så bliver prisen jo ikke så god gør den? Eller ved ikke hvordan skal jeg kontakte dem?
Med mange år i IT branchen, så kan det tit være lige så billigt at købe varene hos nogle af de mange webshops der findes da deres avancer er helt i bund og du skal have bygget et "flow" af ordre og skabe omsætning i en hvis kaliber før du er interessant for en distributør.
Hvis jeg var dig ville jeg finde en shop som du godt kan lide og derefter begynde at handle indtil du er nået et beløb hvor det er i firmaets interesse at beholde dig som kunde hvor du måske kan få lavet nogle aftaler med dem.
Okay. så, men jeg havde bare hørt det var ulovligt at videre sælge ting fra en anden butik altså hvis jeg går i brugsen køber en mælk og så går hjem og sælger den videre ;)