Jeg er en 18årig mand som leder efter en IT/Hardware leverandør.
kender i nogen? kan i anbefale nogen? eller er der måske nogen herinde?? SKRIV ENDELIG FOLKENS!
Er det til videresalg eller eget brug?
IT/Hardware er en temmelig bred betegnelse. Servere, pc'ere, monitorer, netværksudstyr eller ?.
Hvilke mængder og med hvilken frekvens forventer du at kunne aftage?
Er der foretrukne mærker?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Noget i den stil med shark gaming, bare på min måde :) og indtil videre havde jeg tænkt nogen i stil af jeg får en ordre, så kontakter jeg leverandør og siger hvad jeg skal bruge og så betaler jeg og laver og så sendes det til kunden.
Ved ikke om man kan det men sådan havde jeg tænkt mig det.
og så er det en smule hardware "GPU CPU og den slags til en lille smule salg ved siden af de komplette pakker.
Tak for det hurtige svar ;) håber på jeg kan komme videre.
Noget i den stil med shark gaming, bare på min måde :) og indtil videre havde jeg tænkt nogen i stil af jeg får en ordre, så kontakter jeg leverandør og siger hvad jeg skal bruge og så betaler jeg og laver og så sendes det til kunden.
Ved ikke om man kan det men sådan havde jeg tænkt mig det.
og så er det en smule hardware "GPU CPU og den slags til en lille smule salg ved siden af de komplette pakker.
Tak for det hurtige svar ;) håber på jeg kan komme videre.
Det er måske ikke det svar, du forventer, men du bør overveje at benytte en af de store IT webshops som eksempelvis Proshop, BJ Trading eller ComputerSalg.dk som leverandører.
De fleste distributører forventer lidt større mængder, end dit oplæg umiddelbart indikerer.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ja har fået det at vide men igen så bliver prisen jo ikke så god gør den? Eller ved ikke hvordan skal jeg kontakte dem?
Distributørerne sælger kun til forhandlere, og du skal aftage visse mængder, før du kan få de gode priser.
Ja har fået det at vide men igen så bliver prisen jo ikke så god gør den?
Hvis din omsætning ikke er så stor, så vil du opleve at dine priser hos forhandlere som Proshop o.lign., er bedre end dem du kan opnå hos distributørerne. Hvis du opnår at blive godkendt som forhandler, hos distributørerne.
Start med at handle der og vis, at der er mulighed for en sund omsætning ved et samarbejde med dig. Køb varerne som alle andre webshop kunder hos Proshop.
Okay det er ikke sådan så jeg kan købe ting i www.komplett.dk og derinde gå under erhverv og på den måde gøre det billige indtil jeg skal inberette moms? altså det vil gøre det billigere for mig altså lige med det sammen men blive det samme når der skal inberettes?