Vector filer kan ikke dannes ud fra en pdf fil. En vector fil er grafik baseret på matematiske former. Normalt når man får designet et logo, får man også vector filen med.
Okay tak for svar. Jeg har selv lavet mit i illustrator - er der nogen mulighed for at man kan åbne min fil i et vector program og så gemme det i vector så det omdannes til en vector fil?
Illustrator er et vectorprogram, og hvis du gemmer dit design som en .ai-fil, skulle det heller ikke været noget problem for dem trykke det. Ellers kan man altid åbne sin bitmap-fil i Photoshop og gemme den som en .eps, hvilket trykkerier også skulle være i stand til at kunne åbne. Om det rent faktisk er "ægte" vectorgrafik er fuldstændig ligegyldigt for, om det kan trykkes eller ej - det har kun noget med kvaliteten at gøre, og hvis billedet har en høj nok opløsning, kan man ikke se forskel på vectorgrafik eller bitmapgrafik alligevel.
Ser ud til jeg har svaret lidt ud over evner her. Det lader til at illustrator gemmer i pdf format, og i det tilfælde at det rent faktisk er vector grafik du har lavet kan du selvfølgelig godt gøre det.
Når jeg laver vektor grafik laver jeg det i Illustrator. Den fil han sikkert gerne vil have er hvis du trykke gem projekt og så laver den en .ai fil. Det er vist den fil han søger.