Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino i Polen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et iværksætter forum er vel ideelt i alle lande, hvor iværksætteri er en tendens. Det eneste problem jeg kan se, er at hvis man ikke snakker eller skriver polsk så kan man hoppe ind i problemer. Men det kan vel altid løses med at ansætte en polakker til at skabe forum aktivitet, og en til at oversætte for en :-)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en deadline for lancering af bizportal?

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med bliver det på engelsk, senere også på polsk om alt går vel. Deadline er starten af det nye år, senest i slutningen af feb. Men når den er online er det i beta og så skal der gradvis bygges flere aktiviteter på.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I Polen bør det være på polsk!

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste ville være, at have det på flere sprog. Men man skal jo starte et sted og så synes jeg, at starte på engelsk kunne være en brobygger imellem udenlandske iværksættere og polske ditto. Flere og flere polske iværksættere kan engelsk og den udvikling vil fortsætte i de kommende år.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er Bizportal.pl endelig online, er åbnet her til morgen. Så aktiviteten er endnu ikke på Amino niveau, men det kommer den forhåbentlig med tiden.

Bizportal er desuden i beta og flere features vil blive tilføjet i løbet af året og nok også i de kommende år. Men der er da både, et forum, podcast, blogs og meget mere. Håber at se jer derinde. Det er gratis, at blive medlem, med mulighed for at blive Premium member og dermed få flere fordele.

Dbh.

Søren Christensen, Bizportal.pl

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Tillykke med din launch!

Hvordan vil du få den ud til polakkerne, for det er vel ikke i udgangspunktet os Amino-brugere, som kan få størst gavn af en polsk biz-side?

Jeg vil oprette mig derinde, når tiden er inde til det, men det er den ikke nu :)

Held og lykke med det

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tejohn

Mange tak. Jeg vil bruge mit eget netværk og kontakte de forskellige Charmber of commerence hernede. Desuden vil jeg bruge de social media, inkl. Linkedin. Desuden vil jeg kontakte pressen hernede, efter et stykke tid og så ellers køre Adwords og offline marketing, Derudover vil jeg optimere site SEOmæssigt og få noget mere indhold, så der kommer nogle den vej ind.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anonymous:

Amino i Polen har et enormt potentiale. Jeg bor her. Er der nogen som vil være med til

at starte dette i Polen?

Hej Thomas
Går ikke ud fra du vil stjæle konceptet.  Uanset hvad du kalder det i Polen, så bør su omg. tage kontakt til Amino for at lave et samarbejde.

Al andet vil være uetisk og næppe få opbakning fra os andre.

Men iden lyder interessantv og jeg tror Martin kunne hjælpe dig rigtig meget

God påske.

Hilsen

Rolf

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)