Hej Allesammen Amino i Polen har et enormt potentiale. Jeg bor her. Er der nogen som vil være med til at starte dette i Polen? mvh Thomas |
Jep, jeg er med.
VH. GrN.dk
Hej Allesammen Amino i Polen har et enormt potentiale. Jeg bor her. Er der nogen som vil være med til at starte dette i Polen? mvh Thomas |
Jep, jeg er med. VH. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Hej, det er jeg gået i gang med på bizportal.pl |
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Hej Super godt. Rigtig godt faktisk. mvh Thomas |
Hej Thomas Takker. På et tidspunkt kan det være, at jeg er åben overfor, at få flere med på projektet. Men det skal jeg lige overveje. Mvh. Søren |
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Hvis I har tænkt jer at bruge Amino navnet skal I nok tage Amino og Martin Thorborg med på råd så I ikke risikerer at få en sag på nakken bagefter. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Det der menes med Amino i Polen, er jo nok bare samme type portal i Polen. Jeg tvivler på, at nogle vil bruge Amino navnet, dels fordi det er dybt uetisk og dernæst udfra de betragtninger som du skriver. |
Mon der er nogen der bruger navnet Amino i Polen?? Hvis den ydelse ikke eksisterer i Polen endnu så bare kom igang. Amino er fantastisk i Danmark og kan nogen åbne samme koncept i andre lande so go for it! Skattekonsulenterne i er uden tvivl seriøse, men her er et udviklingskoncept som ikke må bremses over grænser og af dansk misundelighed. Jeg håber det bidrager med indtægter til Danmark. Det er afgørende. |
Det er der såvidt jeg husker. Men selv om det var ledigt, ville jeg ikke bruge det, især når det er indenfor samme branceområde. Jeg synes det ville være at snylte på Amino. |
Altså bruger domænet. Men ja, det er en god ide og det mangler helt vildt. |