Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Businessplan som omhandler Pharma og Smartphones, har selv skudt 400.000 i den

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer alle

Jeg er nu trustee af en businessplan som jeg selv har skudt 400.000 kroner i.

Dette er et meget spændende projekt. Jeg tror på det, men der mangler stadig

1.100.000 kroner til at starte. Kom så drenge. Big Smile Her er muligheden.

Kun seriøse kontakter vil blive behandlet og kun kontakter over email eller

skype.

mvh

Thomas

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er jo dejlig meget konkret info man får her, og dejligt kun seriøse kontakter bliver behandlet. Så det godt man skal bruge mail eller skype men ikke kan ringe. Jow jow

Held og lykke, det få du brug for.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46608
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:17

Jeg tror også der skal mere kød på for at lokke investorer i folden, men det kunne være interessant at vide, om mange af disse forslag til investorer i størrelsesordenen 1 mio faktisk, trods hvad jeg venter, giver seriøse henvendelser på noget der ligner "one-liners"

Jeg siger ikke, at alle disse ting skal med (kan jo være ganske individuelt), men ganske mange af dem i alle fald, hvis jeg skulle være interesseret nok til at ville henvende mig: (Copy paste fra tidl)

Beskriv alder og evt. ægtestand og lidt om dine eller jeres økonomiske forhold. (hjemmeboende – lejlighed – eget hus - business-angel - succesrig forretningsmand o.l.)

Beskriv i hvilken virksomhedsform du vil køre projektet, er det personligt selskab, I/S, ApS osv.

Beskriv hvor i landet projektet skal køre – hvor vil evt. personlige møder under forløbet finde sted.

Beskriv projektet så godt du kan/tør - det er ikke så farligt som du tror.

Beskriv hvor længe du har arbejdet på det og præcist hvor langt det er nået - herunder hvornår en indtjening forventes at begynde.

Beskriv egen investering - herunder også, om investor penge udelukkende går til noget eksternt, eller om de også skal dække løn til dig selv fremover.

Beskriv hvem der arbejder med det og hvor mange timer (fuldtid) du forventer - eller om det er en bi beskæftigelse for dig eller de øvrige.

Beskriv evt. anden belåning - bank eller familie eller andre - og investors stilling i tilbagebetalingsrækken – har du nej fra banken, så tag bare den oplysning med fra starten.

Beskriv beløb – evt. i et interval, som du behøver og beskriv om du venter alt på en gang, eller i rater efterhånden som ting skrider frem og måske beviser sig selv..

Beskriv din tilbagebetaling - vær dybt realistisk - nævn et rentespænd du forventer at betale - forklar om det er lån eller indskud i ejerandel.

Beskriv investors øvrige forventede deltagelse - indflydelse eller ikke – medejer eller ikke.

Beskriv om du tidl. har lavet noget lignende, og hvis med succes - beskriv det kort.

Læs oplægget/ansøgningen igennem og vær sikker på det er fri for stavefejl eller grove grammatiske fejl

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Hej Super tak for dit svar, men alt dette står i business planen. Så den skal man blot bede om, så

kommer budgetter osv en meget gennemført business plan.

mvh

Thomas

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:17

PB

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)