Hej |
Såvidt jeg lige husker mener jeg faktisk de er patenteret. Der er en gut i Århus der står for salget til Danmark- måske han ved mere
Hej |
Såvidt jeg lige husker mener jeg faktisk de er patenteret. Der er en gut i Århus der står for salget til Danmark- måske han ved mere |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Der er vel ingen der kan forbyde en i at købe nogle hjem selv. Såvidt jeg husker hedder ham fra Aarhus Funballz. Men der er nemlig masser af producenter af boldene i kina |
Jeg er bar bange for at waterballz ikke er så aktuelt mere. Det er ganske simpelt ikke sjovt i mere end 1 minut, at være i den bold. Til gengæld har jeg hørt meget positivt omkring noget lignende, hvor man får en bold omkring sig, men der er huller i, så man kan løbe og spille fodbold. Det skulle være noget sjovere. Du kan jo hverken styre bolden eller noget som helst i vandet, du ligger bare og spinner rundt, jeg ville gå efter de andre |
der er et hav af kinesiske virksomheder som producerer og sælger dem, og der er ikke nogle der er mere originale end andre. vi har selv været igennem flere producenter før vi fandt en kvalitet vi var tilfredse med. Funballz er heller ikke mere originale end andre, selvom de påstår det :) De går bare all-in på brandingen. Ang. "sjovheds" værdien, så er vores kunder i 99% af tilfældende super underholdt, og flere er da også kommet tilbage :) Vi gør også vores til at være 100% på og friske, når der skal afholdes arrangementer |
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk