Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den originale waterballs?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 17:58

Såvidt jeg lige husker mener jeg faktisk de er patenteret. Der er en gut i Århus der står for salget til Danmark- måske han ved mere

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:08

Der er vel ingen der kan forbyde en i at købe nogle hjem selv.

Såvidt jeg husker hedder ham fra Aarhus Funballz.

Men der er nemlig masser af producenter af boldene i kina

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:37

ja de er også det jeg har fundet frem til....

Og det er derfor jeg leder efter den bedste producent af dem... altså kvalitetsmæssigt, så man ikke ender med at købe et billigt produkt der går for hurtigt i stykker..

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:07

Jeg er bar bange for at waterballz ikke er så aktuelt mere. Det er ganske simpelt ikke sjovt i mere end 1 minut, at være i den bold. Til gengæld har jeg hørt meget positivt omkring noget lignende, hvor man får en bold omkring sig, men der er huller i, så man kan løbe og spille fodbold. Det skulle være noget sjovere.

Du kan jo hverken styre bolden eller noget som helst i vandet, du ligger bare og spinner rundt, jeg ville gå efter de andre

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 15:52

der er et hav af kinesiske virksomheder som producerer og sælger dem, og der er ikke nogle der er mere originale end andre.

vi har selv været igennem flere producenter før vi fandt en kvalitet vi var tilfredse med.

Funballz er heller ikke mere originale end andre, selvom de påstår det :) De går bare all-in på brandingen.

Ang. "sjovheds" værdien, så er vores kunder i 99% af tilfældende super underholdt, og flere er da også kommet tilbage :) Vi gør også vores til at være 100% på og friske, når der skal afholdes arrangementer

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)