Hej Amino. |
Lovgivning omkring telefonsalg
hej Hvis samtaler SKAL optages bryder jeg lovgivningen daglig. Jeg er ret sikker på at det blot gøres i forhold til at kunne dokumentere at kunden reelt har sagt ja -men udelader du at lave pistolsalg kommer du næppe i problemer hvad det angår. Mht lovgivning på området kommer det an på om du vil sælge b2b eller b2c |
Nej, ingen af os har erfaring andet end at vi begge har været phonere. Det er b2c, er der specielle lovgivninger der? |
Du må ikke ringe til nogle på robin listen (Mener jeg den hedder) Det er kun aviser og bøger samt politiks partier, humanitær org. du må ringe til kunderne om. Du må ikke ringe om telefoni, salg af varer eller tjeneste ydelser generelt. Uden at kunden har sagt ok at de vil kontaktes. Derfor er der så mange konkurrence som omhandler produkter hvor du skal bekræfte 10 gange at de vil kontakten indenfor det enkelte område. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
100% enig for B2C er der meget strenge regler - så det lyder ikke som en vej frem vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Har i gjort jer nogle tanker over hvorfor der er så mange der tilbyder no cure no pay? Hvorfor kommer i ikke op systemet hos telemarketing virksomheden, så i for indblik i de udfordringer der er i branchen. Og for nogle forbindelser, |
Vi mener at det er en af de virksomheder som kræver mindst kapital at starte op, og så har vi begge iværksætter drømme.
Fordi det er skidesmart koncept?
Vi mener begge vi har evnerne til at kunne klare os selv i den her branche. Det ville selvfølgelig være smart, så vi kunne få et indblik, som det nemlig siger, i hvordan det hele fungerer. Det vil dog tage 1-2 år, vil jeg mene, før vi er i en position hvor vi virkelig får et indblik i hvilke udfordringer der er. Det ville selvfølgelig også være mere logisk at vente, men vi føler vi er klar. Men jeg går ud fra det ikke er ulovligt at ringe til detailforretninger og lignende? |