Sjovt nok, så synes de ansvarlige, at kritikken over Danske Bank handler om et enkelt billede - så nu har de fjernet det ene billede og prøver at overbevise omverdenen om, at kommunikationen er tip top. |
Lars Skou :Jeg synes det er uartigt at servere det for de mange kunder, der oplever at filialer bliver lukket, bankfolk fyret og bankes service forringes.
Hvis det, Danske Bank, er hvad I forstår ved New Normal så synes jeg I skal have andre kunder end mig
Jeg er ikke bestemt ikke fan af DDB, men det er da højst muligt at de meget gerne vil ha andre kunder end dig. Det signal har de jo sendt klart nok
Kunder som indser, at tiden er en helt anden. Der kan ikke stå en "rådgiver" klar overalt - vekslekasser på hvert andet gadehjørne, ofte 4 banker og sparekasser i samme kryds - og hvad ved jeg. DDB vil nok ha fremtidens kunder om jeg nu skal være brutal.
OM det lykkes vil jo vise sig - og OM du hvis du er DDB bank kunde finder en anden og bedre kan du jo orientere os om. DDB har taget en risiko med den reklame, men punktet de fremfører er relevant - tiderne er skiftet - og rigtigt mange - inkl rigtigt mange banker - har ikke opdaget det, og tror banken er en offentlig service institution.
Hvad det samlede resultat bliver, det kan vi vente nogle år før vi kender. Move on.
vh