Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Bank laver om på deres kommunikation. ( De har fjernet et billede.)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Sjovt nok, så synes de ansvarlige, at kritikken over Danske Bank handler om et enkelt billede - så nu har de fjernet det ene billede og prøver at overbevise omverdenen om, at kommunikationen er tip top.
Problemet er noget større en bare et billede.

Jeg går så vidt som til at sige, at det er fantastisk, at et højt profileret - og sikkert ikke billigt - bureau på en dyr adresse i København kan tage så meget fejl.
Og at Danske Bank ikke har power nok til at gå en anden vej.

Det er bare utroværdigt. Jeg synes det er uartigt at servere det for de mange kunder, der oplever at filialer bliver lukket, bankfolk fyret og bankes service forringes.
Hvis det, Danske Bank, er hvad I forstår ved New Normal så synes jeg I skal have andre kunder end mig.
Her er en god video I lavede for nogle år tilbage:www.hangouts.dk/dansk.wmv

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:26

Lars Skou :
Jeg synes det er uartigt at servere det for de mange kunder, der oplever at filialer bliver lukket, bankfolk fyret og bankes service forringes.
Hvis det, Danske Bank, er hvad I forstår ved New Normal så synes jeg I skal have andre kunder end mig

Jeg er ikke bestemt ikke fan af DDB, men det er da højst muligt at de meget gerne vil ha andre kunder end dig. Det signal har de jo sendt klart nok

Kunder som indser, at tiden er en helt anden. Der kan ikke stå en "rådgiver" klar overalt - vekslekasser på hvert andet gadehjørne, ofte 4 banker og sparekasser i samme kryds - og hvad ved jeg. DDB vil nok ha fremtidens kunder om jeg nu skal være brutal. 

OM det lykkes vil jo vise sig - og OM du hvis du er DDB bank kunde finder en anden og bedre kan du jo orientere os om. DDB har taget en risiko med den reklame, men punktet de fremfører er relevant - tiderne er skiftet - og rigtigt mange - inkl rigtigt mange banker - har ikke opdaget det, og tror banken er en offentlig service institution. 

Hvad det samlede resultat bliver, det kan vi vente nogle år før vi kender. Move on.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:34

Ved egentlig ikke, hvad billedet handler om. Men det billede af Danske Bank, som jeg så i mandags på DR1, det var bestem ikke godt.

Sikke en fest

Mvh. John.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 17:35

John, den bank jeg skal have, skal være en serviceinstitution - punktum. Jeg køber deres service i forbindelse med pengesager, og jeg vil have den service så god og så billigt som muligt.
Så har jeg bare ikke stor tiltro til en bank, der bruger et dyrt bureau på at lave en kampagne med en kundeindsigt, der rammer helt ved siden af og så kalder den "New Normal" ( Et udtryk, taget fra et højttravende "tænkefirma" eller i bedste fald fra Nordea...)
( Jeg ER kunde i DDB og en af dem, der bruger netbank. Så jo, DDB vil gerne have mig og min slags som kunde men jeg tror ikke på dem.)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:52

Lars Skou :
John, den bank jeg skal have, skal være en serviceinstitution - punktum. Jeg køber deres service i forbindelse med pengesager, og jeg vil have den service så god og så billigt som muligt.
Så har jeg bare ikke stor tiltro til en bank, der bruger et dyrt bureau på at lave en kampagne med en kundeindsigt, der rammer helt ved siden af
Det er jo der hele diskusionen ligger - hvad er en SERVICEinstitution - og det som de - kluntet eller ikke kluntet - men modigt forsvarer i "New Normal". Hvad er det??

De vil vel vække folk. Hellere det, end de som bare driver bank ved at snige sig rundt og lade som om alt er ved det samme, og falder sammen af frygt for Ekstra bladets primitive "Bank din bank" kampagne -

Eller de som nøjes med de sædvanlige søvndyssende bankreklamer om rådgivning og jeg skal gi digskaljeg: det kan sagtens være, at man om nogle måneder eller år siger, det var sgu godt DDB turde træde uden for de vanlige stier

Jeg er IKKE i DDB hverken som kunde eller på nogen som helst måde

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)