Regnskabsårets afslutning står for døren, og i den forbindelse er jeg på udkig efter en revisor der kan udarbejde mit firmas årsregnskab og momsregnskab (i starten af det nye år) samt lave min personlige skatteberegning (inden d. 1. januar).
Jeg har tidligere benyttet en revisor som jeg ikke synes proaktivt har ydet mig den hjælp jeg har haft brug for, og har været lidt for hurtig til at svare på de spørgsmål jeg har haft. Samtidig har jeg betalt en forholdsvis høj pris for arbejdet, uden at føle at jeg fik andet end et udtræk fra e-conomic igen.
Jeg anbefaler meget gerne min egen revisor Christina Vikkelsø fra apropos revision. Hun er en talnørd og elsker af grunde jeg aldrig vil forstå at arbejde med regnskaber og bogholderi, og de kan man mærke når man samarbejdet med hende. Hun har også en evne til at forklare det til folk som mig der er anti talelskere ;-) og så har hun en masse erfaring med mindre og nyere virksomheder. Hun er sådan en der uopfordret lige sender en mail når der kommer nye regler fra skat, og hun holder sine aftaler hvilket jeg værdsætter hos en samarbejdspartner!
Tak for input her i tråden, men ikke mindst på mail. Jeg har fået en del henvendelser, og jeg er i gang med at vende tilbage til alle.
@Pernille, Mange tak for din anbefaling. Jeg har talt med Christina, og vi er ved at se på om der er grundlag for et samarbejde.
@Sisse, Tak for det. Jeg er sikker på at jeg nok skal finde en, ud fra de henvendelser jeg har fået, og ellers må jeg ud og opsøge - her er jeres liste et godt udgangspunkt.
Jeg kunne faktisk også godt tænke mig en revisor til det samme :) (undskyld at jeg skriver i din tråd Dennis, men nu hvor jeg lidt søger det samme, så er det jo dumt at oprette en ny)
Jeg er beliggende i det Sønderjyske. Kunne faktisk godt tænke mig hvad sådan en revisor enlig "må" koste. Jeg laver selv at mit bogføring i løbet af året, samt momsregnskab. Men kunne godt tænke mig at have en til at færdiggør mit årsregnskab + det personlige. For jeg er enlig ikke klar over om jeg afslutter dem rigtig og får det ud af det som jeg skal.