Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

11 artikler for 175.000 øre - kun to tilbud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har plads til dig i min kalender, hvis du kan bruge ti solide og gennemresearchede artikler. Emnerne vælger du selv. Med hver artikel følger en fængede titel og en META-beskrivelse, hvis du ønsker det. Jeg har kun plads til én Amino i min kalender, så det er bare med at komme af sted, hvis det skal være dig.  

Jeg kunne godt blære mig med, at jeg var den første til at udbyde billige kvalitetsartikler på Amino. Jeg kunne også fortælle, at jeg siden dengang har skrevet tekster og artikler for flere af Danmarks – og sågar en af verdens – største virksomheder. Eller at jeg har solgt en håndfuld artikler til et par af landets største dagblade i en tid, hvor det ellers er ekstremt svært for freelancere og studerende at komme af med deres produkter. Men jeg kan jo hurtigt komme til at lyde lidt for selvfed og skamløs, hvis jeg kalder mig Danmarks bedste tekstforfatter i min prisklasse, så den vurdering vil jeg overlade til dig, når du modtager dine artikler.

Prisen er 1.750 kroner + moms for de ti artikler. Send mig en mail via denne kontaktformular, hvis du er interesseret. 

Du skal under alle omstændigheder have tak, fordi du gav dig tid til at læse med. Hav en dejlig weekend!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbuddet er slut. Jeg hiver lige tråden op til toppen, når jeg åbner for bestillinger igen Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager en runde mere. Der er to tilbud den her gang. Den ellevte artikel er på husets regning. Jeg gider ikke kalde det et juletilbud, for dem drukner du sikkert i allerede. Fang mig med min kontaktformular som din fiskesnøre Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Én pakke tilbage, folkens. Skriv hellere en gang for meget!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)