Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer ,

Jeg har lanceret hjemmeside  til en kæreskole -,www.okawash.dk

Jeg vil sære pris for jeres feedback.

mvh

Nustapha

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:38

For at starte et sted :)

På forsiden mødes jeg af en stor grå tekstblok.....taksten er lang og uden opdelinger - og meget af den er ligegyldig og uvedkommende - der skal der virkelig strammes op. Forsiden skal være meget mere læsevenlig - større typer - mindre tekst - klarere budskaber.

Mange steder på siden er der stavefejl/slåfejl - og det skal selvfølgelig rettes - og så ser billedet af skiltene i headeren ud til at være i alt for dårlig kvalitet.

Endelig bliver jeg lidt forvirret over navnet - dansk arabisk undervisningscenter får mig til at  tænke sprogskole - ikke køreskole.

Håber det gav lidt brugbart input :)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 11:44

Hej Nustapha,

Jeg synes først og fremmest, at du skal få arbejdet mere med dine bannere i slideren. De fleste af bannerne er meget utydelige og dårlig kvalitet pga. størrelsesforholdende.

Jeg savner lidt at se hvem ejeren bag køreskolen er - Jeg synes, at du skal tilføje en side, hvor du skriver lidt om dig selv og meget gerne tilføjer et billed. Det vil også skabe troværdighed til dig og din virksomhed.

Jeg synes måske, at din side er en lille smule rodet, fordi der er så mange menuer og kategorier, og derfor kunne der godt gøres noget for at gøre siden mere brugervenlighed.

Ønsker dig en god weekend :-)

Venlgi Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 11:47

Hej Mustapha,

Din hjemmeside er riiiimelig vellykket :) Du bør dog bruge lidt "meget" tid på søgemaskineoptimeringsdelen af det... Dine titler, meta-beskrivelser er direkte forkerte! :)

- Fiks det, så er du rimelig godt kørende...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:13

Titlen til google lav den mere sigende omkring sidens emme forsiden heder om os det får sikkert ikke mange til at motivere sig til at klikke videre over på din side ,lav dine titler mere sigende på siden og udnyt mere der vises op til 70 tegn.

klar fordel vis har cvr nummer sæt det i fodnoten på siden og på kontakt siden det styrker sidens troværdighed.

hvor i holder prøver en fordel der med adresse og et google maps kort på den side så er det et at se hvor i holder til http://www.okawash.dk/da/proven-i-odder

der er flere undersider jeg synes godt der kunne være flere informationer på eksempelvis denne her side http://www.okawash.dk/da/teoritider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)