Jeg er klar over der mangles nogle forklarende tekster hist og pist - og at den måske ikke ser så hulens godt ud på Android og Iphone telefoner. Den skulle dog meget gerne virke fint på Ipad og andre tablets.
Hvis man vil søge efter eksempelvis kagefad - søger man det og kan altid uden at være registreret bookmarke den URL - man kan også få det tilsendt i e-mail hvis man ikke gider bookmarke det.
Modtager man en notifikation ser den noget ala det her ud
Min søn har i ca. 1½ måned arbejdet som programmør ved mig, og har i den tid lavet denne side - hvad syntes i om den?
Det ser fint ud, på den tekniske side kunne han godt blive bedre ....
/allan
Hej Allan
Ja, der er nogle W3C validations fejl, hvilket der så altid vil være på HTML5 fordi den validator generelt slet ikke er færdig endnu - dog er der lige et par obvious fejl som jeg nok lige skal klappe ham lidt brutalt i hovedet om :P
klar fordele med din virksomheds info i fodnoten er der også dit cvr nummer det ville klart styrke sidens troværdighed at det er en seriøse forretnings person der står bag siden .
social medier der er det en fordel der også med google plus og twitter på siden så man kan likes og plusse din side nemt, facebook del knappen og likes knappen mangler der også på siden
jeg savner en kontakt siden med cvr nummer , kontakt formular derved let at kontakte jer.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har desværre ikke så meget tid, for skal gå her om lidt, men jeg nåede lige at se videoen. Lidt lang i det, men nød hvor jeg godt kan lide at høre på den stemme :-) Man kommer til at slappe helt af.
Har du eventuelt noget kontaktinfo på den speaker, for jeg kan da godt se at hun kunne bruges i andre projekter?
Umiddelbart lyder jeres service meget interessant. Det irriterer mig bare at jeg ikke kan se et udsnit med "De seneste annoncer" noget før på siden. Det er lidt ærgerligt at man skal nederst på siden for at se et klip af det i rent faktisk tilbyder.