Hej Aminoer Er så småt ved at være klar til en blød start på min shop, så vil være super taknemlig hvis i vil kigge forbi og give lidt feedback. Det bliver en blød start da der på nuværende tidspunkt kun er tilknyttet Paypal som betalingsløsning. Håber på at have PBS og Euroline klar engang i starten af januar. Desuden er produkt udvalget begrænset, så der skal en del flere produkter ind før jeg laver det store spektakel. Shoppen er som de fleste nok kan se bygget på et standard prestashop theme. Skal med tiden helt klart have kigget på en løsning der kan gøre shoppen unik. Jeg havde for 2 måneder siden aldrig beskæftiget mig med udvikling af websider før, så det har været et personlig projekt at oprette en shop der fungerede. Mest fordi jeg gerne ville have en forståelse af grundprincipperne, så jeg ikke var helt lost når jeg fremover skulle administrere shoppen. Jeg er først lige begyndt og skrabe overfladen af det fascinerende begreb SEO, så kom endelig med alle jeres guldkorn omkring det emne. :) Ting jeg selv overvejer: - Om tekststørrelsen skal have et lille hak opad - Om jeg skal smide produkt kategorierne i venstre kolonne og info siderne op i topmenuen Min to-do liste for den næste tid - Udbygget footeren med noget der giver et SEO boost - Udviklet en mobil version. Vil lige tilføje at ikke alle produktbilleder er lige gode, det bliver rettet de nærmeste dage. Siden finder du her cheapgear.dk Give me your worst. ;) |
Social medier der ville det være en fordel du lavet del knap og likes plus til din side dette gøre det lettere få folk til at dele og likes og plusse din side.
pris garanti betyder hvor lang efter købt har man der til at skrive til jer en uge eller 1 dage eller et år ,jeg kan ikke se nogle informationer på din side.