Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du holde julefrokost? Lej et fadølsanlæg af mig - Gratis!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino-bruger.

Står du og skal holde julefrokost på arbejdet eller derhjemme, så pep festen op med et fadølsanlæg.

I anledningen af, at jeg sammen med min forretningspartner lige har startet www.fadølskompagniet.dk tilbyder vi lige nu, at du som Amino-medlem kan leje fadølsanlægget til 0 kroner.

Tilbuddet gælder kun til kunder i storkøbenhavn og er betinget af, at fustager også købes hos os. 

Vi tilbyder at køre ud, sætte op, teste, afhente efter festen, og rengøre anlægget for blot 400 kr. plus moms.

Vi ønsker dig en god julefrokost - og fyr den nu af!! 

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 21:01

Hvis det er gratis, hedder det vel "låne" og ikke "leje"? :)

Men fedt tilbud, - thumbs up.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 09:11

Jo tænkte godt på det. Men måtte hellere skrive "leje", så der ikke var nogen der blev stødt over at de ikke kunne låne det gratis, og så købe fustager et andet sted :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:56

Du skal lige være opmærksom på at "læs mere" om sodavand linker til samme url som i top menuen http://www.xn--fadlskompagniet-7tb.dk/sodavand.asp

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 08:31

Aalborg Biludlejning:

Du skal lige være opmærksom på at "læs mere" om sodavand linker til samme url som i top menuen http://www.xn--fadlskompagniet-7tb.dk/sodavand.asp

Tak for info. Vi har desværre ikke fået skrevet teksten til sodavandssiden endnu, men vi måtte lige skynde os at smide siden online, så vi kan nå at få alle julefrokosterne med... Men hva pokker, hvem skal bruge sodavand til julefrokosten, haha Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)