Jeg ville aldrig... gentager aldrig turde gi mig i lag med at køre i udenlandsk indregistreret varevogn i Dk... Skat er hysteriske med den slags.
Jeg vil under ingen omstændigheder forsøge/turde eksperimentere med de danske afgiftsregler, det er rent selvmord! Undskyld sproget. Bor man nær grænsen, kan der være en fordel at hente, men man kan være forvisset om at være i myndighedernes fokus. |
jeg har heller ikke helt nerver til den slags så jeg er helt med Christian - men da alle jo er enige om, at det skal gøres lovligt - så kan man jo beskrive forholdet tydeligt for skat og få bindende svar - og har man så en kørebog der beviser man kører sådan at polske plader er lovlige (MEGET i Polen som jeg ved det med og for reelt drevet virksomhed der) så er det jo bare at stikke svaret ud til den rare politimand uden det ville jeg heller ikke røre det med spidsen af "min" ildtang
Jeg vil da godt høre med hvis en griber tanken og får OK til polske plader på dansk entreprenørbil og hvad betingelsen så blev angivet som
vh