Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min blog?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har i et par måneder arbejdet på min blog. Den første jeg har. Emnet er tips til danske travløb, så det er næppe noget mange af jer kender til, men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad i synes om selve siden, måden den er bygget op på og hvad i ellers stryger gennem hovedet på jeg når i ser siden.

Indtil videre har jeg mest bloggen af interesse, men byder muligheden sig for, at jeg med tiden faktisk kan tjene gode penge på den, er det bestemt noget jeg vil gøre.

Bloggen: http://oploebet.blogspot.dk/

På forhånd tak for jeres meninger!

Mvh.

Henrik

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

humle612:

Hej Amino'er

Jeg har i et par måneder arbejdet på min blog. Den første jeg har. Emnet er tips til danske travløb, så det er næppe noget mange af jer kender til, men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad i synes om selve siden, måden den er bygget op på og hvad i ellers stryger gennem hovedet på jeg når i ser siden.

Indtil videre har jeg mest bloggen af interesse, men byder muligheden sig for, at jeg med tiden faktisk kan tjene gode penge på den, er det bestemt noget jeg vil gøre.

Bloggen: http://oploebet.blogspot.dk/

På forhånd tak for jeres meninger!

Mvh.

Henrik

Hej Henrik,

Det første der falder mig ind, er hvorfor du har valgt at lave en hjemmeside på blogspot? Jeg ved godt, at du skriver, at det pt. er interesse, men hvis du vil tjene penge bør du have et rigtigt domæne.

Jeg anbefaler klart, at du får dit eget domæne: www.oploebet.dk - Der er begrænset udgifter til webhosting og domæne.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er præcis som du nævner fordi det pt. mest er af interresse. Men selvfølgelig er det noget, der skal ændres, hvis det skal laves om til et "penge-projekt" :)

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Humle,



Udover hvad Martin skriver, så anbefaler jeg at du skriver lidt videre på denne tekst: Det er på opløbet, at travløbene afgøres. Her på siden får du et godt tip, hver gang der er løb på en dansk travbane. :) Det er lige lovlig kort synes jeg...


Ellers skal den nok blive bedre med tiden...



Mase
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Så har jeg taget et kig på din blog, og det er da helt bestemt en fin start. Er dog helt enig i tidligere skrevet, at du skal få et domæne. Det vil gøre det væsentlig nemmere at lancere, og hvis det nogensinde skal blive et "penge-projekt" tror jeg du vil gøre klogt i allerede nu at få købt et domæne. På et evt. købt domæne vil du kunne begynde at arbejde med søgemaskineoptimering, skabe links til dine artikler på domænet mv.

Angående selve designet
Synes det er en smule "proppet", og det kan være lidt svært at fokusere på indholdet. Det store baggrundsbillede og de mange bannere synes jeg er lige i overkanten. Jeg synes personligt en blog skal være meget "skrabet" i selve designet, og så skal det være indholdet der gør det interessant og fængende.

På min skærm bliver dit baggrundsbillede også gentaget en smule i højre side, og det ser ikke helt så smart ud (har en opløsning på 1680 x 1050).

Synes også logoet drukner en smule oppe i topbanneret, her ville jeg nok sørge for at det kom til at stå en smule mere frem.

Angående indholdet 
Synes selve indholdsdelen fungere ret fint. Den har en god klassisk blogopstilling, hvilket giver en god genkendelighed. Jeg har ingen forstand på selve emnet, men ved at emnespecifikke blogs kan være rigtig gode.

Det var lige hvad jeg havde her nu, held og lykke med projektet :-) 

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ikke meget indhold på siden men ikke der kommer det.

vedr søgemaskine optimering det er en del lettere med eget domæne og det er enkelte oprette med onclick med wordpresse som man kan få massevis steder hvor man få et webhotel fra omkring 9 kr per måneden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke, du må skrive:

"Du kan støtte bloggen når du spiller ved at anvende dette LINK TIL DANSKE SPIL, eller klikke på Dantoto-banneret til højre(...)"

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)