Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste der syntes at Google giver for meget credit til link rel="author"

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er så det næste som ALLE skal være med på, ellers falder de med SIKKERHED af vognen. ULVEN KOMMER!

Nix, jeg gider ikke mere.

Fred på Jord. 

Mvh. John.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Efterhånden som flere og flere får øjnene op for fordelene ved at tage forfatterskab og koble det sammen med sin Google Plus profil så vil det vel også udvande fordelen lidt, specielt i områder med hård konkurrence hvor alle gerne vil forsøge at blive 'eksperter'. Men omvendt varer det nok et pænt stykke tid inden det sker og mange har derfor rigtigt gode muligheder for at 'komme foran'.

Fordelen set med Google brugerens øjne må være at det er med til at højne kvaliteten af indhold som man kan finde via søgninger, da forfattere for at blive 'ekspert' skal have folk til at dele, like, omtale etc. det indhold man laver. Og det er sværere hvis ikke kvaliteten er i orden.

Jeg kan kun opfordre til at man går igang hurtigst muligt med dette område, især affiliates som fokuserer på bestemte emner har muligheden for at opbygge 'credit' med en mulig bedre ranking af indhold som resultat.

Mvh. Ken

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:39

John J:
Ja, det er så det næste som ALLE skal være med på, ellers falder de med SIKKERHED af vognen. ULVEN KOMMER!

Nix, jeg gider ikke mere.

Jamen, sådan er det altså med online synlighed.

Det står jo enhver website- eller webshop-ejer frit for, om de vil stå på toget, eller hoppe af. :-)

De, som ikke er fremme i skoene må jo så vurdere, om de kan nøjes med de kunder, som stædigt holder fast ved at lede efter det mest relevante indhold på side 4 eller længere nede.

Det gælder også AuthorRank, ja og det næste moderne, som store G finder på. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 17:47

John Nielsen:

Lige præcis.

Jeg må erkende, at jeg ikke kan følge med Googles luner, og har ved hjælp af en lille formel (tid=penge) erkendt, at det vil være mere givtigt for mig at gå med aviser Tongue Tied

Venlig hilsen John.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:21

John J:

John Nielsen:

Lige præcis.

Jeg må erkende, at jeg ikke kan følge med Googles luner, og har ved hjælp af en lille formel (tid=penge) erkendt, at det vil være mere givtigt for mig at gå med aviser Tongue Tied

Venlig hilsen John.

Så skal du nok også revurdere din forretningsmodel :-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:02

John J:
Jeg må erkende, at jeg ikke kan følge med Googles luner, og har ved hjælp af en lille formel (tid=penge) erkendt, at det vil være mere givtigt for mig at gå med aviser

Som Casper også siger: Hvis det virkelig er tilfældet, er det jo en gave til dig, at Google udvikler sig så meget. Havde de ikke gjort det, havde du måske aldrig opdaget, at du har valgt en forkert forretningsmodel. Tag det positive i det og find på noget, der faktisk giver så meget, at det er bedre end at gå med aviser, selvom du er underlagt markedskræfterne.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 21:43

Hej Thomas!

Tak for dit og andres svar. Nu har jeg heldigvis et timelønnet job, som jeg er meget glad for, ved siden af mine hjemmesider, så jeg behøver ikke aviserne Smile

Men jeg føler det temmelig frustrerende at dykke i søgeresultaterne i forhold til andre sites, som egentlig ikke har noget seriøst indhold samtidig med at jeg har fulgt Googles råd efter bedste evne.

Det kan selvfølgelig også være fordi, at jeg kun er en glad (nogle gange sur) amatør ?

Mvh. John.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)