Kan i lige kigge på vores webshop www.dragtdesigneren.dk ?? :) Vil meget gerne have feedback, både positiv og negativ.. :) Tak på forhånd.. Roi ;) |
www.dragtdesigneren.dk
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Generelt ser produkterne overskuelige ud, dog savner jeg rigtige produktbilleder og ikke kun de digitale tegninger, gerne nogle detaljebilleder af de enkelte dele af dragten. Derudover er der en masse xxxxxxxxx i dine betingelser som du nok lige skal rette. Sidst men ikke mindst: Jeg kan ingen steder finde ud af hvordan man vælger størrelse ved bestilling? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Tak for svaret Hvis du klikke på et produkt, f.eks Honda > CBR-RR-Sort/Rød, så når du kommer ind på produktet, ser du de akutelle billeder... de bliver oploadet så snart vi får dem hejm, men da mange er Special lavede, med navn osv på dragterne er det nogle gange svært. Betingelserne må jeg også få rettet.... Med hensyn til størrelserne, er det meningen at når man afgiver en bestilling, får kunden tilsendt et måleskema, da kunden så har taget de forskellige mål, sender ham dem tilbage til os, og får dragten syet så den passer hans krop perfekt :) Roi |
Hvorfor ikke gøre måleskemaet tilgængeligt online som en del af bestillingen så man udfylder det sammen med bestillingen? Evt lægge en guide til download som pdf f.eks. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Flot og enkel webshop må man sige... og ja, du skal nok lige have de xxxxxx væk ;-) Det kan så diskuteres om det er godt at man "skal" oprette sig med login og alt muligt for at købe... måske man kunne lave det til en funktion, at de blev automatisk oprettet "efter" de havde afgivet ordren, så du lagde dem ind i kundedatabasen og de ikke skulle til at oprette sig... skræmmer et par stykker væk... men ellers synes jeg det er et godt koncept og jeg kender et par stykker som den side bliver anbefalet til... |
Ja det tror jeg, jeg vil se på om man kan ændre det med registreringen.. Roi :) |
Flot design i toppen, på mig virker det dog som om det "stumper" ude i højre side ! Du har rigtig meget tekst på forsiden, hvilke for mange kan virker "kvælende". Måske kunne det ligge under "om dragtdesigneren" og så lave en forenklet udgave på forsiden med de flotte billeder. Under handelsbetingelserne finder jeg rigtig mange xxxx, og for mig signalerer det at hjemmesiden ikke er færdig. Når jeg heller ikke kan få et overblik over handelsbetingelserne så køber jeg absolut heller ikke noget, desværre. Kig dem igennem med "kritiske briller", da noget af teksten måske heller ikke harmonerer med konceptet. F.eks. står der at varen tilstræbes sendt samme dag, det hænger ikke sammen med at dragten skal specielsyes. Jeg kan ikke finde nogle betalingskort på forsiden, men går ud fra at I tager imod dem. Ellers siger jeg bare super spændende koncept ! lisa b - online livsstilsforretning for den kræsne og kvalitetsbevidste |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)