Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback til min webshop.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

mere med smykker i det store kørende banner tilbud i starten åbningstilbud - 70% og en masse billeder og ikke en masse tekst , det er ikke tekst jeg køber hos jer , men smykker .

social logoer lav dem i sine farver og lav dem så nemt kan dele din side og likes og plusse dem på de social lige som man kan gøre addthis wordpress plug in eller som her på amino.dk og google plus som social medie betyder meget på google så få det på siden.

vores butik der kommer et kæmpe stort google maps kort over USA holder i til i USA ? http://chipii.dk/da/stores

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 10:57

Hej Mikael,

Tusind tak for din feedback. Nu har vi fået ændret en af vores store slides ( Slide nr2) , og har inkluderet korte tekster med billeder. Hvad synes du om den nu ?

Der er faktisk allerede delfunktion under produkterne. Synes du at er skal integreres mere af facebook og socialmedier og evt. hvorhenne på sitet ?Google + har vi ikke fået på endnu, så det er godt du siger det, så det får vi også snart fikset.

Google map kortet havde vi faktisk ikke opdaget, så det får vi også rettet hurtigst muligt :)

Hvordan loadtime af webshoppen hos jer? Tager det alt for lang tid at load'e eller er den hurtig? Mange bliver nemlig hurtig irreteret at vente, og det skal selvfølgelig optimeres hvis der er mange af jer som oplever det?

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:27

ChipiiDK:

Hej Mikael,

Tusind tak for din feedback. Nu har vi fået ændret en af vores store slides ( Slide nr2) , og har inkluderet korte tekster med billeder. Hvad synes du om den nu ?

Der er faktisk allerede delfunktion under produkterne. Synes du at er skal integreres mere af facebook og socialmedier og evt. hvorhenne på sitet ?Google + har vi ikke fået på endnu, så det er godt du siger det, så det får vi også snart fikset.

Google map kortet havde vi faktisk ikke opdaget, så det får vi også rettet hurtigst muligt :)

Hvordan loadtime af webshoppen hos jer? Tager det alt for lang tid at load'e eller er den hurtig? Mange bliver nemlig hurtig irreteret at vente, og det skal selvfølgelig optimeres hvis der er mange af jer som oplever det?

vedr banner der vil jeg mene der stadigvæk er for meget tekst flere billeder i det ville jeg lave

social logoer , jeg kan ikke likes siden med google plus , facebook og twitter og husk det er ikke nødvendigt med en google plus side for at få disse plusser bare google plus likes knap er der

ja jeg synes der skal være muligheden at plusse og likes siden nemmere

load tiden er ok hos mig ingen problemer der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 13:18

Hej

Faldt over "minr personlige..." nede i bunden af siden...

Jeg synes forsiden virker meget rodet med de store banner. Så jeg umiddelbart ikke ser de produkter i har på forsiden.

Diamanten i jeres logo fik mig til at tænke på, er der ikke et andet smykkefirma, som har brugt den? Kan ikke lige huske navnet nu.

Der mangler en del kommaer i jeres tekster.

Under produkterne, tror jeg at det vil være en fordel, hvis i kan rykke "andre vare i samme kategori" lidt op på siden. Jeg ser dem ikke, hvis jeg kom ind på jeres side som handlende.

Håber at det gav lidt

VH

Jannie

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 15:15

Hej Mikael,

Tusind tak for du vil give feedback, som vi absolut kan bruge i vores udvikling. 

Nu har vi ændret en af vores slide (slide nr2) fuldstændig. Vil du venligst se på og vurdere hvordan den er blevet? Er vi på rette vej?

Nu har vi forstået budskabet mht sociale medier, og vil arbejde på at implementere det meget mere ind på sitet.

Godt at høre load tiden er ok, nogle oplevede nemlig at den var for langsom, mon det skyldes andre årsager.

Er der nogle venlige sjæle som gider vurdere vores check out system?

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 16:44

Hej Jannie,

Tak for din konstukrive kritik af vores site. Vi har nu hørt fra flere at vores bannere er for store, så det vil vi gøre noget ved

ved at få den blive mindre bred, og evt. også gøre de 2 små bannere mindre så man kan se vores produkter når man kommer ind på siden.

Efter vi fik en del kritik pga vores gammel logo, har vi leget med designet af vores logo og til sidste komme dette frem, og fandt så bagefter at der faktisk også en anden som har diamenten. Er dette forbudt / ulovligt? Så vil vi nemlig ændre det igen...

Mht til tekster er det nok en god ide at gennemlæse det hele, og måske skal vi bruge en tekstforfatter til at lave bedre beskrivelser, rette fejl mv. Vi mener nemlig heller ikke selv at vores tekster er 100% færdige.

Du har ret i at "Andre varer i samme kategori" ligger alt for langt nede, men vi ved ikke helt hvordan vi får dem længere oppe. Så skal der vel slettes noget, og det er selvfølgelig en vurderingssag, men det er også en af de punkter vi vil se nærmere på i de kommende dage.

Forresten så kan vi se at du også driver en smykkeshop, og har flotte smykker. Held og lykke med dit projekt også, og endnu engang tak fordi du tog tid til at vurdere vores site.

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 22:40

Flere som vil give feedback og kritik til vores site ? :)

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:51

Jeg synes faktisk det ser meget fint ud, men når det gælder en webshop er det ønskeligt at man ligger godt placeret hos google søgeindex.

Her kommer SEO ind i billedet, og er alfa omega. God google placering = $

Jeg har selv lige startet ny hjemmeside op www.bryllupskjolen.dk

Nu har jeg læst stolpe op og ned for at sætte mig ind i SEO. Puha. det kræver virkelig tålmodighed, hårdt arbejde og meget tid.

Du kan evt. hente mange apps omkring dette under navnet SEO og SEO rank.
Men en god placering, kræver at man får lidt hjælp fra eksperterne.

Pøj pøj med din nye hjemmeside.

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 17:42

Hej,

Tusind tak fordi du har taget tid til at give feedback.

Du har fuldstændig ret at SEO er altafgørende, og det skal vi 100% gøre noget ved. Vi er ikke helt kommet igang med søgeoptimeringen, men prøver så vidt så muligt læse hvad vi kan gøre mht SEO. Som du også selv siger det så kræver det hårdt arbejde og en masse tid.

Hvor kan man hente de apps om SEO og SEO rank?

Valg af ekspert er også en hel sag for sig selv da der er mange så det er lidt svært at vurdere / vælge den rettet til jobbet.

Iøvrigt tillykke med din hjemmeside :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)