Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne godt tænke mig lidt feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er godt i gang med min webshop, men synes det kunne være rart med lidt feedback på shoppen. Jeg er selv meget godt tilfreds med siden, men som I nok ved, kan man hurtigt blive lidt blind overfor sine egne projekters huller og mangler. Derfor kunne det være rart med lidt flere øjne på det.

Al feedback modtages med glæde, men hold det gerne konstruktivt, så jeg kan bruge det til at forbedre min shop :)

www.canopysound.dk

Venlig hilsen

Viktor

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 13:46

Hej Viktor,

Jeg vil helt klart vælge at få siden brugertestet, så kan du finde ud af hvordan folk oplever din shop og hvor de måske går galt i byen.

En ting du i hvert fald godt kunne gøre er, at gøre flere varer tilgængelig på forsiden. Jeg mangler også en menu, hvor jeg kan finde de varer du sælger. Jeg "gider" ikke klikke på shop for at finde ud af hvad jeg kan købe.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:59

Hej Viktor,

Her er nogle ting, du kan arbejde med:

- Få lavet et personligt favicon (istedet for standard favicon)

- Få udfyldt titel og beskrivelse til shoppen - Lige nu står der bare "Home page", og det beskriver ikke hjemmesiden særlig godt.

- Overvej dit farvevalg af baggrund og bannere på din forside. Jeg synes personligt, at det hele bliver lidt for sort.

Ellers synes jeg, at det er en rigtig behagelig og brugervenlig webshop, du har opsat!

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:18

få lavet en god sigende titlen omkring din hjemmesidens emme lige nu heder den kun home page , skrive nogle sigende ord omkring sidens emme og udnyt gerne google viser op til 70 og lav det hele siden igennem unikke titler der er sælgende omkring sidens emme.

få social medier på siden der kan det især give noget med google plus på siden

få jeres cvr på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed.

en kontaktformular på kontakt siden så er det lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 17:26

Du kan evt. arbejde videre med

1. Intern linkbuilding

2. Flere blogindlæg.

3. Savner information på kontaktsiden.

4. Integrerer sociale medier på siden.

Det var et par forslag her fra.

Hvis du vil have flere råd med er du velkommen til at se mere på www.Opbygning.dk hvor du kan læse om opbygning af hjemmesider i forbindelse med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier osv. God vind med projektet ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Aronia-Galleriet Skrevet kl. 17:38

Hej, det er lidt for popet. Det appelerer sikkert til unge mennesker. I skriver, at i er blevet taget ved næsen af en leverandør. Sådan noget behøver man ikke skrive. Jeg bliver mistroisk, og tænker, nå vad er det næste.

Kik så på min hjemmeside, jeg starter også en Webshop, og vil også meget gerne have konstruktiv kritik.

MH Johanna

www.Aroniahaven.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:11

Tusinde tak for feedbacken allesammen. Rigtig mange gode ting at tage fat i her :)

@Martin J

Tror ikke jeg har råd til at få lavet en brugertest, hvis jeg skal være ærlig :) Kender du noget billigt og godt til dette?

@Martin D

Har arbejdet meget på at lave et favicon, men jeg kan simpelthen ikke få noget til at se godt ud :/ Skide frustrerende, faktisk.

Titel rettet :)

Vil prøve at lege lidt med farverne på forsiden, men kan nu meget godt lide det sorte.

@Michael C
CVR vil blive tilføjet
Og ja, kan godt se kontaktsiden mangler lidt.
Har sat lidt g+ på siden nu - ser dog lidt forkert ud på forsiden (i know) :)
@opbygning.dk

Nye blogindlæg er ved at blive skrevet allerede.

@Johanne

Vi følte at vi svigtede nogle kunder ved at have varen udsolgt over 3-4 måneder. Derfor skrev vi indlægget med ærligt svar på hvorfor der havde været udsolgt så længe. Kan godt se det på den ene side kan virke uprofessionelt, men jeg synes det viser noget ærlighed overfor vores gæster - det var i hvert fald intentionen :)

Af feedback til dit site, vil jeg sige at jeg synes du skal fremhæve indkøbskurven lidt mere i toppen og lave menuens mouse-over-effekt lidt pænere :) Ellers synes jeg siden illustrerer meget fint hvad den står for.

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 08:18

Hej Viktor,

Brugertest behøver ikke koste alverden. 
Jeg vil foreslå en af 2 følgende

1) Brugertest.nu - koster 9995 at få din webshop testet af 5 testere. Du får videoer og alt med, så du kan se det hele.

2) Find nogle personer i din omgangskreds, som ligger indenfor din målgruppe, og hør om de ikke vil hjælpe dig en times tid. Få dem så til at gennemgå de opgaver du har lavet (Uden din indblanden, det er MEGET vigtigt) mens du ser på. Du kan også filme det, hvis du har et videokamera. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)