Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffer jeg kunder til mit website?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har startet et website for en måneds tid siden, men vil nu gerne vide hvordan jeg kan få flere kunder.
Jeg ved godt at det er svært at starte noget op osv. men synes det er rent ud sagt, pisse svært at få kunder.

Hvad er den bedste måde at markedsføre/reklamere på, pengene rækker ikke så langt.

Hvad er der mere at skrive? Ville gerne have nogle råd til hvordan man kan markedsføre sig på.

Hilsen
René Dyhr 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 09:51

En ide er måske at betale lidt for at få nogle reklamer på google, så de finder din side når de søger.

Det afhænger måske også lidt af hvad du sælger i din shop? Hvilken type varer har du?

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 09:52

Adwords er helt sikkert at foretrække alt efter hvilke produkter du sælger. Det er forholdsvis billigt, og du rammer din målgruppe. Det samme gælder Facebook apps, som dog er lidt sværere, men også god.

Det tager tid at få kunder i butikken, hvilket man skal være indstillet på. Kig på lidt SEO, hvilket er grundstenene til at få flere kunder.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:09

Hej René,

Nogle gode bud er at du kortsigtet går til værks med eksempelvis Adwords, og satser på SEO langsigtet.

Jeg synes du skal deltage i denne debat, som lige er startet:

http://www.amino.dk/forums/t/180940.aspx

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 10:20

Tak for jeres svar.

Det er ikke sådan en "normal" webshop, hvis man overhovedet kan kalde webhosting site en webshop.

Jeg har virkelig tænk på at prøve Facebook Annoncer og Adwords af, men ved ikke helt hvordan man sætter tingene ordenligt op. 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:31

René Dyhr:

Hej Amino.

Jeg har startet et website for en måneds tid siden, men vil nu gerne vide hvordan jeg kan få flere kunder.
Jeg ved godt at det er svært at starte noget op osv. men synes det er rent ud sagt, pisse svært at få kunder.

Hvad er den bedste måde at markedsføre/reklamere på, pengene rækker ikke så langt.

Hvad er der mere at skrive? Ville gerne have nogle råd til hvordan man kan markedsføre sig på.

Hilsen
René Dyhr 

Hej René

En anden markedsføringskanal kunne være affiliate marketing.

Jeg kan anbefale dig at starte ud med www.partner-ads.com som kun kræver at man skal indsætte 1000 kr. i indskud, mens mange andre affiliate-netværk er meget dyrere at komme i gang med.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:35

hvilken hjemmeside er det så kan vi give lidt feedback på din side

seo og adwords er også det jeg ville satse på

få meget unikt indhold siden

få videoer på siden

få gang i de social medier husk google plus det betyder også en del

få skrevet nogle gode presse meddelers ud om siden

få skrevet en masse artikler ud om siden

ekstra ideer her  lige  http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville umiddelbart også anbefale adwords, eller måske affiliate som partner-ads.

Mht opsætning mm kan jeg godt hjælpe dig. Send en privat besked hvis det har interesse

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 14:12

Hej Rene,

Det er egentlig ikke det du spørger om, men jeg vil råde jer til at bruge noget tid på web-sitet først.
Rigtig mange af teksterne er enten meget dårligt formuleret eller direkte forkerte med manglende ord etc.

Det giver ikke indtryk af seriøsitet og jeg tror mange hurtigt flakker videre til næste hosting-tilbud.
Det vil være lidt synd at smide penge efter AdWords hvis I alligevel ikke kan konvertere besøgene til kunder.

Jeg vil godt bruge 10 minutter på  at lave en liste til dig over det jeg lige falder over hvis du er interesseret.

Skriv en PM i givet fald

/Jesper

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:16

Husk at analyser hvad der giver ROI via analytics :-)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)