Jeg har startet et website for en måneds tid siden, men vil nu gerne vide hvordan jeg kan få flere kunder. Jeg ved godt at det er svært at starte noget op osv. men synes det er rent ud sagt, pisse svært at få kunder.
Hvad er den bedste måde at markedsføre/reklamere på, pengene rækker ikke så langt.
Hvad er der mere at skrive? Ville gerne have nogle råd til hvordan man kan markedsføre sig på.
Adwords er helt sikkert at foretrække alt efter hvilke produkter du sælger. Det er forholdsvis billigt, og du rammer din målgruppe. Det samme gælder Facebook apps, som dog er lidt sværere, men også god.
Det tager tid at få kunder i butikken, hvilket man skal være indstillet på. Kig på lidt SEO, hvilket er grundstenene til at få flere kunder.
Jeg har startet et website for en måneds tid siden, men vil nu gerne vide hvordan jeg kan få flere kunder. Jeg ved godt at det er svært at starte noget op osv. men synes det er rent ud sagt, pisse svært at få kunder.
Hvad er den bedste måde at markedsføre/reklamere på, pengene rækker ikke så langt.
Hvad er der mere at skrive? Ville gerne have nogle råd til hvordan man kan markedsføre sig på.
Jeg kan anbefale dig at starte ud med www.partner-ads.com som kun kræver at man skal indsætte 1000 kr. i indskud, mens mange andre affiliate-netværk er meget dyrere at komme i gang med.
Det er egentlig ikke det du spørger om, men jeg vil råde jer til at bruge noget tid på web-sitet først. Rigtig mange af teksterne er enten meget dårligt formuleret eller direkte forkerte med manglende ord etc.
Det giver ikke indtryk af seriøsitet og jeg tror mange hurtigt flakker videre til næste hosting-tilbud. Det vil være lidt synd at smide penge efter AdWords hvis I alligevel ikke kan konvertere besøgene til kunder.
Jeg vil godt bruge 10 minutter på at lave en liste til dig over det jeg lige falder over hvis du er interesseret.