Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Euroline/quickpay ventetid?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak!

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 07:38

Cap'n Halfdan Timm:

Rigtigt gode spørgsmål, jeg også selv gerne vil have svar på.

Jeg har lige skrevet til QuickPay for at få uddybet det hele. Jeg skriver lige her, når jeg har fået et svar :-)

Har du fortsat ikke hørt noget fra Quickpay?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 08:58

Euroline udbetaler typisk 7 kalenderdage efter man har hævet beløbet i administrationen.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:53

Torben Brighs:
Har du fortsat ikke hørt noget fra Quickpay?

Jo, det har jeg da, tak for påmindelsen!

Det hele tager cirka 2 uger at opsætte med QuickPay og Euroline, hvis man gør det rigtigt fra starten af. 

QuickPay har derudover lovet at være helt færdige med at integrere Euroline hele vejen i løbet af december. Hvis de ikke allerede er færdige nu. Jeg står selv og skal bruge det i starten af det nye år, og der lovede de at være helt færdige.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 14:07

Hvis man styr på sin hjemmeside og sender de rigtige papirer til Euroline og Quickpay. Så burde man være kørende på under 14 dage. Det tog i hvert fald ikke længere tid ved os, selvom vi brugte lidt tid på at sende de rigtig papirer til dem.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 20:24

Cap'n Halfdan Timm:
QuickPay har derudover lovet at være helt færdige med at integrere Euroline hele vejen i løbet af december. Hvis de ikke allerede er færdige nu. Jeg står selv og skal bruge det i starten af det nye år, og der lovede de at være helt færdige.

Jeg mener at kunne huske, at Quickpay tidligere har meldt ud, at de ville skrive under deres nyheder, når de havde fået visa/dankort til at virke. Nogen som kan bekræfte eller afkræfte, at det virker for Quickpay nu?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:13

Torben Brighs:

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg mener at kunne huske, at Quickpay tidligere har meldt ud, at de ville skrive under deres nyheder, når de havde fået visa/dankort til at virke. Nogen som kan bekræfte eller afkræfte, at det virker for Quickpay nu?

Hej Torben. 

Det virker ikke endnu, men det forlyder fra QP at det blot er et spørgsmål om dage. (læs: et par måneder)

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 10:19

Powerhosting:
Det virker ikke endnu, men det forlyder fra QP at det blot er et spørgsmål om dage. (læs: et par måneder)

Ja, det fik vi også at vide i november.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:18

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:20