Fra man ansøger om Euroline/quickpay, hvor lang tid går der så før man er tilmeldt og kan modtage penge? Såfremt man bliver godkendt? Og behandler de ansøgninger i weekender?
Nu er EUROLINE og QuickPay to forskellige virksomheder. Jeg mener det tog omkring 1 måned før min EUROLINE aftale var på plads, forventer det er normalt. QuickPay tager vel ikke længere end 2-3 dage af hvad jeg lige kan huske.
Nej de arbejder ikke i weekenden hos EUROLINE af hvad jeg kan huske.
Det lige meget nok mest omvendt. QuickPay kræver ingen ansøgnig ligesom ved EUROLINE. Men når i ansøger hos EUROLINE skal i udfylde at i benytter QuickPay, kan ikke huske om de kræver andet. Men tror det vil være en god idé at købe QuickPay først.
Okay, tak! Hvad med indbetalingerne, går de bare ind på en konto i banken, eller er det ligesom paypal hvor jeg skal bede om at få dem udbetalt? Skal nok købe quickpay, venter bare på mit cvr nummer som det jo kræver.
Der er en manager i quickpay hvor du skal ind og trykke gennemfør betaling (dette kan muligvis gøres via din shops kontrolpanel, det kommer bare an på hvilket system du benytter.) Gå ind på QuickPay der kan du prøve deres system gratis så du kan lære det osv.
Fra man ansøger om Euroline/quickpay, hvor lang tid går der så før man er tilmeldt og kan modtage penge? Såfremt man bliver godkendt? Og behandler de ansøgninger i weekender?
Inden du kaster dig over en Quickpay/Euroline løsning så læs lidt på min blog: