Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på ny legetøjsside ønskes

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Pappus Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop startet min legetøjs webshop www.pappus.dk og ønsker så meget feedback som muligt, så jeg kan danne mig et indtryk af hvad andre mener om siden. Her tænker jeg både design, brugervenlighed, det tekniske osv. 

Designet er enkelt, er det godt eller skidt når vi snakker om en legetøjs side, der normalt er i mange farver og figurer?

Jeg glæder mig meget til at høre fra Jer. 

Mvh.

Christian J.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en tiltalende side, og jeg lavede et "køb" helt frem til at det blev lige lovlig alvorligt (jeg ønskede ikke reelt at købe).

Efter at have lagt i kurven, søgte jeg forgæves efter en <gå til kassen knap>. Jeg klikkede rundt, og uden helt at vide, hvad jeg havde klikket på - kom en købsrude, som jeg udfyldte.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok lave en knap, som selv jeg kan finde.

En anden ting - - hvorfor interessere det dig om jeg er hr, fru, frøken og hvad mere man nu kan vælge?

Til slut - - hvis jeg ville købe sagerne, kunne det godt blive fra din butik. Held med den :-)

mvh. Lone

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,


Din side skallerer ikke særlig godt synes jeg :) du bør arbejde lidt med hvordan din hjemmeside ser ud på en mobil?



Mase
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er lovligt kedelig i designet, men det er jo altid en smagssag.

Jeg havde ikke problemer med at købe ved at trykke på indkøbsvognen.

Jeg lagde noget på ønskelisten, men der kom ikke noget varenavn på listen; kun et varenummer. Ville det ikke være en ide, hvis børnene kunne oprettte deres ønskeliste, med billeder navne og links, og så kunne de maile den til familien her op til jul.

Det kan jo godt være at bedstemor og bedstefar vælger at købe det i Toys 'r Us, men hvis der er en direkte link hvor man kan købe det i shoppen, kunne det da være at de valgte at købe det der..... bare en ide.

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Fra københavn ø
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 81
Fra  lwebersgaver.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har svært ved at finde handelsbetingelser? :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes siden er rigtig fed! Virkelig, da jeg kom ind på den - så frisk ud, især med det aller første billed, popper lige ind :)

En ting jeg måske syntes - er en anden skrifttype - En uden 'fødder' - fordi det kan blive meget utydeligt (i det mindste for mig) - som eksempel:

http://slcoding.com/screenshots/Tekstfoedder.png

Jeg syntes også siden var noget 'sløv' om at vise noget, men efter den hvide 'side' så poppede alt ind - så evt. arbejd lidt med at vise dit indhold hurtigere, kunder føler ting loader hurtigere, hvis der visuelt er noget der 'loader' - det er også kendt som 'perceived performance'

Men ellers rigtig fed, og enkel side!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra københavn ø
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 81
Fra  lwebersgaver.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov har spottet den sorry, skulle bare lede lidt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

lige nu vises titlen til google kun med ordret forside det er ikke ret sigende omkring sidens emme og husk udnyt google viser op til 70 tegn

få de social logoer på siden google plus ,facebook og twitter på siden , derved kan folk let dele din side og likes og plusse den på disse medier .

få dit cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed.

giv alle billeder titler og tags derved en større chance de findes i en google søgning

produkt beskrivelsen mangler flere produkter http://www.pappus.dk/maerke/product/172-fisher-price-traekketelefon-v77816/category_pathway-67

hvad vejre produkt ,hvilken brede . længende har det ,hvad er det lavet af , hvilken plastik arter stoffer alle kan jo ikke tåle alle stoffer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  grundahl+co Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet kunne godt være mere indbydende, evt. med en rød tråd af en og anden slags, naturligvis med børnene i højsædet. Navigation kunne samtidig gøres mere intuitiv.
Statements som "vi tænker på børene", skal følges op og underbygges - hvordan tænker I på børene?
Som en anden kommenterede; CVR-nr frem på forsiden, det samme gælder øvrig kontakt-info - vis hvem der handles med, skal vidst også fremgå når man driver webshop.
- Optimering sitet til mobilt-/tablet-brug.

grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Pappus Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Mange tak for dit svar, der er meget jeg kan bruge til noget. :0)

Mht. "gå til kassen" knappen, så skal jeg have hørt min webmaster om det kan gøres mere præcist.

Det er af ren høflighed overfor kunden, at jeg beder om titlen. Nogle vil gerne "kaldes" for det de er, men den vil kunne udelades, det er helt sikkert.

Hvis du får brug for legetøj, må du endelig kigge forbi igen ;0)

Mvh.

Christian

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)