Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Extensions til Magento.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er i slutfasen af udviklingen af min webshop, og min udvikler spørger nu, hvilke extensions jeg ønsker, han skal integrere.

Det er et engelsk firma, og jeg vil selvfølgelig gerne have danske extensions, - så nu spørger jeg Jer kloge hoveder, hvilke der skal vælges, - og hvor de købes billigst? Jeg skal bruge:

1: Integration til e-conomic, så de to systemer snakker sammen mht. kundeoprettelse, bogføring osv.

2: Fragtmodul, - jeg tænker umiddelbart GLS men er åben for inputs. Det skal være, så jeg bare kan printe labels, - og kunden kan følge pakken.

3: One step checkout, - jeg har hørt, at det skulle være fantastisk hvad angår konverteringsrate, da Magentos standard checkout er MEGET træg.

Jeg sætter stor pris på inputs.

På forhånd mange tak.

Mvh
Chris 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 20:39
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 20:52

Hej Marc.

Ja, jeg har kigget derinde, - det var dér, udvikleren henviste mig til. Jeg synes bare, det er en jungle, og det er vel ikke dem alle, der har dansk sprog?

Jeg fandt blandt andet denne, der vel kan både PostDanmark og e-conomic, men jeg gik ud fra, at den måske ikke kan alt, jeg skal bruge, siden den er gratis (eller kræver den abb. hos Shopeon):

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/shopeon.html

Og der er denne til One step checkout:

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/onecheckout-checkout-in-one-step-on-one-page-2559.html

Normalt er de gratis ting i livet knap så gode som dem, man betaler for. Surprise Derfor har jeg brug for Jer kloge hoveder med erfaring til at fortælle mig, om det er tilfældet her.

Jeg betaler gerne for de gode moduler, hvis de er markant bedre, - men er de ikke, bruger jeg hellere pengene andetsteds.

Mvh
Chris 

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 20:54

Denne her er vel "mest rigtig" hvad angår e-conomic, - men jeg synes ikke, jeg kan finde en decideret PostDanmark eller GLS integration på den side:

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/e-conomic-accountancy-and-bookkeeping-integrator.html

Mvh
Chris 

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:06
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 21:09

Kræver det ikke, at min side er hostet hos dem?

Pt er jeg hos webhosting efter anbefaling fra et par stykker her fra Amino.

Har ingen præferencer for dem men vil ærgre mig over at miste alle mine gemte mails.

Mvh
Chris

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris Friis Aabenhuus:

Kræver det ikke, at min side er hostet hos dem?

Pt er jeg hos webhosting efter anbefaling fra et par stykker her fra Amino.

Har ingen præferencer for dem men vil ærgre mig over at miste alle mine gemte mails.

Mvh
Chris

Hej Chris.

Nej, alle kan købe vores moduler. Det sker blot uden installation og support.

Vi migrerer gerne dine IMAP-konti til os hvis du skulle vælge at skifte til seriøs magentohosting

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 22:21

Hej Chris,

Tag fat i Kristian Qvistgaard fra tric.dk - Hils fra mig. Han har PostDk og e-conomic.

I forhold til onestepcheckout. Bid i det sure æble og køb hos onestepcheckout.com. Alternativ lad være, magento's er ikke så ringe endda. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:24

Gomage Light Checkout er ligeså godt som One Step Checkout og koster det halve :-)

Der er også http://webstock.dk/e-conomic-integration til 2 vejs e-conomic.. Det er vidst lidt billiger end trics 2 vejs løsning..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:29

Kristoffer Hjerrild:

Gomage Light Checkout er ligeså godt som One Step Checkout og koster det halve :-)

Der er også http://webstock.dk/e-conomic-integration til 2 vejs e-conomic.. Det er vidst lidt billiger end trics 2 vejs løsning..

GoMage er et super godt produkt! - Vi bruger kun GoMage Light Checkout til nye kunder.

Forøvrigt får man vores economic extension, GLS Extension, Gratis betalings Gateway, 1Times magento Udvikler/Måneden med i vores Business MAgento Performance hosting.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)