På www.haandlavedesmykker.dk finder du seje håndlavede smykker. Har du lydt til at give et flot smykke i julegave, er det her du skal søge. På siden finder du unikke smykker, som kun bliver produceret i et begrænset antal. Jeg har lidt armbånd til mænd, halskæder og armbånd til børn og øreringe, halskæder og armbånd til kvinder. Mit sortiment bliver løbende udvidet. Har du specielle ønsker til hvordan dit smykke skal se ud, er du meget velkommen til at kontakte mig, så forsøger jeg at opfylde dit ønske.
På www.underdrenge.dk kan der købes undertøj til mænd fra mærker som Hugo Boss, Calvin Klein, Muchachomalo, Bjørn Borg, Resteröds & JBS. Alt bliver leveret gratis, og varerne kan også pakkes ind uden merpris :-)
Hvis din hund er heldig at du også tænker på den, så skal i selvfølgelig købe gaven på www.MyPets.dk hvor vi har alt til hund og kat, inkl. hundefoder.
God måde at skaffe gode og billige julegaver på :-)
Du skal selvfølgelig købe julegaven hos www.luxxus.dk, vi sælger luksusvarer til lave priser ! Lige pt. sælger vi kvalitets ure, og hundeskåle med ægte Swarovskisten. Du skal være mere end velkommen at tjekke det ud :-p
Jeg kan tilbyde alle en dejlig skimaske til all round vinter brug. Jeg er selv meget aktiv løber også når vind og kulde er en hård faktor at løbe i, er masken min bedste ven. Den er ydermere meget velegnet til eks. jagt, skiferie og andet aktivt.
I kan alle få 50 kr i rabat med denne kode: jul2012 på:
Rabatpakker der er en perfekt gave til dem der vil hurtig i gang med at lave Sushi eller hvis du vil give en gave til sushi elskende venner eller familie.
Spisesæt og fade i lækre Japanske farver og design. Perfekt til både hjemmelavet Sushi og Take Away Sushi.
Værktøjer/redskaber til at lave Sushi med. I denne kategori finder du smarte Sushi kit der gør det nemt at lave Sushi selv.
Babytoys.dk - Kvalitets legetøj til børn i alderen fra 0-8 år. Alt legetøj er godkendt og noget af det bedste på markedet.
Babytoys.dk har valgt at spare på de farlige stoffer som kan give børn allergi. 99% af vores legetøj er lavet i træ, så legetøjet kan holde til at blive brugt igen og igen.