I år køber jeg de fleste julegaver på nettet. Siden jeg har fået god hjælp her på Amino, så vil jeg prioritere at købe julegaverne hos med-Aminoer.
Men, jeg kan ikke finde en liste over Aminoer's web-shoppe - så hvordan finder jeg f.eks. lige den 'Amino-shop' som sælger fjernstyrede biler.
Derfor tænkte jeg, at denne tråd kunne bruges til at Aminoer kan reklamere for sine net-butikker - og gerne komme med et godt Amino-tilbud eller rabat-kode (det er selvfølgelig frivillig).
Så kan jeg (og alle andre som skal købe julegaver i år) tage tråden frem om en uges tid - og finde interessante steder for julegaveindkøbet.
Hos www.coolslips.dk der kan vi tilbyde billige slips, butterfly, seler eller slipsenåle til den kræsne mand. Vi er så billige i forvejen at en rabat næsten kan være ligegyldig :)
Har du brug for en robotstøvsuger eller robotplæneklipper? Så giver min shop Utupu.dk dig gerne et godt tilbud :) Skriv til mig og jeg vil give dig et super godt tilbud!
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Hos www.Soundify.dk kan du købe mange forskellige højtalere til iPhone, iPad, og iPod. Vi har lige nu et super tilbud på Angry Birds højtalere, som er den perfekt julegave til børnene. Mvh. Nicolai
På MyArtBase.dk kan du købe et årsabonnement på Magasinet Kunst til 375 kr. og få GRATIS et gavekort til kunstnerartikler fra MyArtBase.dk pålydende 375 kr.