Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af Shamballa

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Sidder med en lille drøm om at starte min egen webshop. Jeg har længe ledt efter et produkt at sælge og mine tanker har været vidt omkring. 

Lige pt. sidder jeg og leder efter en ordentlig producent af Shamballa armbånd og halskæder. Ved godt at idéen efterhånden er meget brugt, men jeg mener alligevel at det kunne være spændende at kigge på. Er der nogen af jer der kender steder hvor man kan købe armbåndene forholdsvist billigt - så man evt. kunne sælge dem videre til mellem 2-300 kroner? 

Har ledt rundt på nettet men kan ikke finde steder der virker troværdige nok til at jeg ville lægge penge i det. 

Mine tanker går på lige pt. at købe 5-10 forskellige modeller hjem først for at tjekke kvaliteten, og derefter købe et større parti hvis det var. 

Post en side hvis i har en, eller kom med feedback :)
Tak! 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 19:51

Hej Rasmus,
Shamballa forhandles kun eksklusivt gennem firmaet selv, at købe de andet steds fra så kan du være sikker på det er kopi -  og du kan derfor muligvis stå med en retsag på halsen.

Og mig bekendt er firmaet ikke "sky" om at lægge sag an, se bare Nialaya Shamballa sagen - og her var kun tale om inspiration.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 12. Nov 12
Skrevet kl. 20:25

Hey :) 
Ja, har godt læst om den sag.
Men er der ikke mange firmaer der gør sig i den slags armbånd og halskæder?

Der kan jo både nævnes Morten Timm, Shambala og Nialaya. 

Og mange unge har vel også prøvet sig med selv at lave sådanne armbånd. 
Så hvor farligt er det egentligt, nu hvor så mange gør det?
Jeg spørg af ren nysgerrighed :)

Tak for svaret :) 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 20:31

Hej igen,
Du siger du vil sælge Shamballa produkter, altså mærket Shamballas produkter - og det kan kun foregå eksklusivt gennem dem.

Hvis du vil lave et mærke der "bare" sælger herre smykker så er det fair nok, men husk både på ikke at blive for inspireret af de andre mærker og bare lave en billigere version af et design de har lavet.

Samtidig også husk på de her firmaer har succes fordi der netop er noget specielt ved dem, enten hvad angår selve produktet men i særdeleshed også markedsføringskortet de står med på hånden.

Shamballa er så vidt jeg lige husker healet, og lavet på en masse spirituelle "opskrifter".
Nialaya er lidt det samme og bliver "renset" inden de f.eks. bliver sendt ud, samtidig har de et vildt markedsførings kort der hedder de hotteste af de hotteste musikere, skuespillere, AA celebs går med det i USA :)

Så bare hold for øje hvordan du vil skille dig ud :) 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 12. Nov 12
Skrevet kl. 20:34

Hey igen, tak for svaret. 

Meningen var ikke at skulle sælge Shamballa's produkter. 
Det var mere ment som at "hoppe med" på trenden om at sælge smykker i samme stil som dem :)

Tilmeldt 12. Nov 12
Skrevet kl. 22:40

Andre? :)

Tilmeldt 12. Nov 12
Skrevet kl. 17:32

Er der virkelig ingen med noget feedback? :-)

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 17:39

Lav dem da selv? Så kan du selv bestemme hvordan modellerne skal se ud og sikre dig en høj kvalitet.

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 17:42

Hej Rasmus.

Mit forslag ville være, at du bestilte materialer hjem fra CyberImport og selv lavede dem. Dette gør det også mere unikt, og du er kvalitets-garanteret, da du står for det hele.

Held og lykke med det.

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Tilmeldt 12. Nov 12
Skrevet kl. 17:59

Tak skal i have, det kunne bestemt også være en mulighed. 

Men leder stadigvæk efter et sted hvor man kunne bestemme nogen hjem til at starte med :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)