Hej Amino! Sidder med en lille drøm om at starte min egen webshop. Jeg har længe ledt efter et produkt at sælge og mine tanker har været vidt omkring. Lige pt. sidder jeg og leder efter en ordentlig producent af Shamballa armbånd og halskæder. Ved godt at idéen efterhånden er meget brugt, men jeg mener alligevel at det kunne være spændende at kigge på. Er der nogen af jer der kender steder hvor man kan købe armbåndene forholdsvist billigt - så man evt. kunne sælge dem videre til mellem 2-300 kroner? Har ledt rundt på nettet men kan ikke finde steder der virker troværdige nok til at jeg ville lægge penge i det. Mine tanker går på lige pt. at købe 5-10 forskellige modeller hjem først for at tjekke kvaliteten, og derefter købe et større parti hvis det var. Post en side hvis i har en, eller kom med feedback :) |
Hej Rasmus,
Shamballa forhandles kun eksklusivt gennem firmaet selv, at købe de andet steds fra så kan du være sikker på det er kopi - og du kan derfor muligvis stå med en retsag på halsen.
Og mig bekendt er firmaet ikke "sky" om at lægge sag an, se bare Nialaya Shamballa sagen - og her var kun tale om inspiration.