Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig webshop ejer - Vil du købe der?

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Mobilmagazinet Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager virkelig hatten af for dig!

Jeg synes, at din shop ser rigtig god ud og fremstår rigtig professionel.
Som mange skriver, så er det ikke så meget alderen mere om der er tiltro til shoppen og om det virker som et troværdigt sted.

Som der også bliver skrevet længere oppe, så ville jeg også vinkle et PR stunt til noget med hvordan du som 14 år, har startet det her op og hvordan andre unge kan gøre det samme.

Jeg håber i hvert fald, at det kommer til at gå dig rigtig godt i fremtiden :)!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:12

Tak skal i have.

Alle jeres indlæg er jeg meget glade for. Jeg har besluttet mig at starte op med lidt PR og skrive rundt, når jeg har fået lavet noget ordentligt! :)

Mange hilsner

Mads

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:49

Hej Mads

Jeg synes det er en meget fin hjemmeside du har, pas dog på med stave/sjuskefejl når du skriver til offentligheden. Jeg lider selv af det samme problem, hehe..

God weekend..

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:30

Mads Herlev:

Jeg er en dreng på 14, som ejer babytoys.dk. Jeg ved ikke om jeg skal gå ud og lave et PR stunt og fortælle at jeg er 14 år, om jeg vil midste kunder på det.

Hej Mads,

Jeg synes da helt sikkert, at du skal udnytte din unge alder, da medier elsker unge mennesker, der skaber noget unikt. Hvis du udformer en god pressemeddelelse, så tror jeg, du både kan få en artikel i de lokale medier og nogle af de større medier.

Jeg har lavet et lignende stunt den seneste uge, hvor jeg i pressemeddelelsen satte temmelig stor fokus på vores unge alder, og det gav bestemt pote. Du kan se, hvad vi fik ud af det her: http://www.amino.dk/forums/t/181315.aspx

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:13

Hej Mads,

Først og fremmest - fed side, professionel, styr på tingene, gode varer osv. med andre ord en side jeg ikke ville have nogen problemer i umiddelbart at handle på.

Dernæst - stor ros for din modenhed, din professionelle tilgang og dit mod og formuleringsevne i så ung en alder.

Jeg er så en af dem, der har svaret nej og jeg synes det er fair at uddybe hvorfor.

Man kan diskutere om du som sådan ejer siden, da du er mindreårig og alt det der, men hvis det direkte fremgik af siden at det var en 14 årig der stod bag, så ville jeg som mor være meget usikker på hvem det egentlig er der giver kundeservice.

På din side under suttekæder står der fx:

Hvis du har spørgsmål til vores suttekæder, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, der gerne hjælper dig videre med valg eller spørgsmål til suttekæder.

Hvis jeg har brug for hjælp til et valg af suttekæde eller spørgsmål - hvem svarer mig så?

Min pointe er:

Hvis din varekategori havde været en anden, så ville din alder for mit vedkommende ikke have den samme betydning.

MVH

Christina

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:28

Hej Christina!

Tak for dit svar. Jeg kan sagtens forstå det!

God aften!

Mange hilsner

Mads

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)