Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig webshop ejer - Vil du købe der?

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Måske vil du mindste kunder pga din aldre og er det ikke også lige meget ? der vil jo altid være nogen der vil falde fra pga et eller andet. Men omvendt så vil det da helt sikkert også tiltrække en masse. Så du MÅ ikke tænke i de baner du skal da bare give den gas. Jeg er selv far til en dreng på et 1 år og jeg ville slet ikke ha noget problem med at købe hos dig hvis jeg skulle købe online. Så jeg syntes sku at det er fucking fedt bare gi den så meget gas hvis du kan lave noget PR på din aldre ;-)

De bedste hilsner her fra 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Mads.

Selvfølgelig ville jeg købe hos en 14-årig. Jeg startede selv da jeg var 12 år, og her havde jeg nok så mange kunder.

Du har en super flot shop (bedre end de fleste), og derfor skal du nok få solgt en masse.

Som de andre også er inde på så kan du dog spinde ufattelig meget PR på at du 'blot' er 14 år. Skriv til mig, hvis jeg skal hjælpe dig. Jeg har et par gode kontakter, og jeg har prøvet at være møllen igennem. Jeg hjælper dig selvfølgelig uden beregning.

/ Casper.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:18

Godmorgen,

Jeg syntes det er fedt at en ung mand vil frem i verden, og vil til vær en tid støtte ham..:-)

Din side er troværdig og fin så din alder betyder intet.

God dag.

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 09:20

Jeg er sikke på, at du vil få en masse omtale, og der vil komme en større hype omkring din side.
- Utrolig flot! Det ser meget troværdigt ud. Godt gået af din alder! 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 09:21

Hey Mads.

Det at du er 14 år og har bygget sådan en fed shop, er super fedt! 
Hvis jeg læste om en 14 årig så ville jeg da klart gøre mit næste køb hos dig.

Glæder mig til at følge dig Mads :-) 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 09:22

Hej Mads,

Jeg synes det er en rigtig flot webshop! Din alder betyder intet - hvis du gør dit arbejde ordentligt, så har folk ingen problemer med at du kun er 14 år. 

Måske du skulle få gjort sidebaren lidt kortere, og få rykket din grafik med gratis fragt og kundeservice længere op på siden. Det virker mærkeligt, at siden er så "lang", selvom der ikke står ret meget tekst i selve indholdet. Se f.eks denne side - http://www.babytoys.dk/shop/profile.html. Derudover synes jeg at menuen ser lidt for høj ud ift. den tekst du har i menuen. Eventuelt få større skriftstørrelse eller lidt "lavere" menu. 

Held og lykke!

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:25

Hej Mads,

Jeg ville bestemt ikke have noget i mod at handle i din shop på trods af, at du er 14 år.

For mig signalerer din webshop professionalisme og troværdighed, så jeg ville slet ikke være utryg ved det.

- Det kunne være spændende at høre lidt om, om du helt selv har stået for at opsætte webshoppen, købe varer til shoppen osv?

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 14:40

Tak skal i alle have for jeres svar! :)

Martin Dyrhøj:
- Det kunne være spændende at høre lidt om, om du helt selv har stået for at opsætte webshoppen, købe varer til shoppen osv?

min webshop's design er et standard hos dandomain, som jeg så har bygget videre på :) - Jeg var i starten af september på messe i Düsseldorf, hvor jeg var nede at finde en masse leverandører. Jeg lavet alt i shoppen, bortset fra regnskab, moms, told osv. Det har jeg min far til som selv er selvstændig. Derfor kører jeg over hans cvr nummer :)

Mange hilsner

Mads Herlev

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 14:46

Mads Herlev:

Tak skal i alle have for jeres svar! :)

Martin Dyrhøj:

min webshop's design er et standard hos dandomain, som jeg så har bygget videre på :) - Jeg var i starten af september på messe i Düsseldorf, hvor jeg var nede at finde en masse leverandører. Jeg lavet alt i shoppen, bortset fra regnskab, moms, told osv. Det har jeg min far til som selv er selvstændig. Derfor kører jeg over hans cvr nummer :)

Mange hilsner

Mads Herlev

Spændende, det er sgu godt klaret!

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:19

Tak for alle jeres indlæg og tak for al den ros! Det er jeg virkelig glad for og det booster mig, til lige at give en ekstra skalde på min shop! :)

Jeg vil tænke videre over det, men jeg tror nok det bliver sådan, at jeg vil starte ligeså småt op med lidt PR.

Endnu engang tusind tusind tak! :)

Mange hilsner

Mads Herlev

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)