Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er SEO-tekster?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret alle sammen.

SEO-Freak, - gider du uddybe dette? Hvad er de, og hvad gør de?

SEOFreak:
Benyt H2 tags

Det er min første webshop, så bær over med mig, hvis jeg spørger dumt... Embarrassed

Mvh
Chris

 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare størrelsen på teksten. HTML tags. H1 er det største.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:
Kan faktisk ikke anbefale nogle, men opret et indlæg med det, så får du med garanti 10+ henvendelser med "proffer" ;)

Det er ikke nødvendigt. Jeg er sikker på, at alene overskriften får de fleste op af stolen.
Jeg anbefaler naturligvis Tekstspot.dk, hvor vi er et stort hold af skribenter, der alle arbejder under min supervision.
Vi stiller store krav til skribenterne, vi tester dem alle, og kun de bedste får lov at komme på holdet.
Jeg har lige taget 10 nye ind på holdet. De er udvalgt mellem mere end 100 kvalificerede ansøgere.

Christoffer Tornbjerg:
Ja, mange sider har stavefejl.. men de får "slag" på det en eller anden dag vel :)

Desværre.
Problemet er, at folk, der har brug for andre til at skrive tekster ofte blot er gode købmænd. De er ofte ikke så gode til tegnsætning og stavning - det er jo derfor, de køber det hos os.  Men hvis man kigger lidt på referencer, alder og uddannelsesniveau, kan man måske få en pejling på, om man har chance for at få den kvalitet, man leder efter.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEOFreak:

Det er bare størrelsen på teksten. HTML tags. H1 er det største.

Det kommer vel an på, hvordan ens template er sat op?
Men søgemaskinerne opfatter (så vidt jeg har forstået) et H2-tag som en mellemrubrik (altså en underoverskrift eller en afsnitsoverskrift) - er det ikke rigtigt?

Hans

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  www.pressemeddelelser.org Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chris

Hvis det drejer sig om så få tekster og du behersker det danske sprog så synes jeg du skulle prøve selv.

Helt basalt vil SEO-tekster sige, at forfatteren (og virksomheden) udvælger x-antal søgeord, hvorunder de gerne vil rangere højt, på bl.a. Google. Søgeordene gentages- og integreres i pressemeddelelsen. De udvalgte søgeord skal være ord man kunne forestille sig kunderne ville skrive og så finde til en på Google.

Ofte kan det betale sig ikke at vælge de mest brugte søgeord inden for sin niche, da der ofte er enorm konkurrence på disse ord.

Eksempelvis er det en dårlig idé at satse på at opnå en høj placering under herretøj, brug hellere: herretøj store størrelser (hvis det er det du sælger).
Det er en fordel at bruge mere end ét ord, da 80% af Google-søgninger indeholder 2 eller flere ord.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  www.pressemeddelelser.org Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Chris: Jeg har ikke interesse i at skrive de pågældende tekster, men hvis du vælger at skrive teksterne selv i stedet for at hyre en tekstforfatter, skal du være velkommen til at sende dem til mig, så skal jeg gerne læse korrekturlæsning på dem helt gratis. Wink

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for tilbudet, - det kan være, jeg holder dig op på det. Big Smile

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg laver lige en C/P fra w3schools:

"

Definition and Usage

The <h1> to <h6> tags are used to define HTML headings.

<h1> defines the most important heading. <h6> defines the least important heading.

"

Så jeg går da udfra at h1 er det de fleste bruger som titlen, og h2 som mellemrubrik i selve artiklen. Det er i hvert fald sådan jeg bruge dem, i wordpres.

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chris,

Du har ret i at kort er et relativt, ja :) Men 3-4 artikler af 250-300 ord, afhængig af hvilken ord du vil linkbuilde på, bør ikke rykke det helt store :)

Jeg anbefaler 4-500 ord x 10-15 artikler :) Også gerne på gode, store sider som har lidt styrke... Så er du godt på vej...

Mase

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)