Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål 1:

Som ny udi Adsense annoncering - tjekker man i løbet af dagen,hvorledes det går.

Man måler på et givet tidspunkt - og når man tjekker næste gang - så er beløbet gået NED med ca. 2 kroner   ????

Hvordan det ??

(Selvbestaltet indtjening fra Google Confused : 2 millioner hjemmesider x 2 kroner x 365 dage Confused

Spørgsmål 2 :

Google kører med en standard størrelse på adsense annoncer.

På nogle hjememsider synes annoncerne at være større/mindre end Googles standard.

Jeg har prøvet - at ændre størrelsen - men det virker ikke.

Hvorledes kan man påvirke størrelsen ??

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:55

Google har et super intelligent system der automatisk fjerner kliks. 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:17

Hejsa

Google har et fraud system der umiddelbart viser kliks men efter noget tid, fjerner de deciderede fraud(svindel) kliks. Det er også derfor at den anslået indtjening aldrig er lig med den endelige indtjening,

Ang. spørgsmål nummer 2 - hvis man er en stor Adsense publisher kan man bede om javascript tilladelse, hvilket giver ret til at tilpasse designet af annoncerne så det passer bedre til den enkelte hjemmeside.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 13:21

Hvad er definitionen af et fraud klik ?? Og hvilke kriterier bruger Google for det ?

Intelligent - eller er det bare selvbestaltet indtjening Skype-Giggle

Med hensyn til anslået ctr. endelig indtjening - hvor læser man det rigtige tal ??

Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:31

Hvis en annoncør har fået 10 kliks indenfor 10 min fra samme IP adresse på det samme søgeord for eksempel.

Mht. indtjening så lige på den front med at snyde med beregning af Fraud kliks er jeg rimelig sikker de ikke snyder med. Men med bestemmelse af CPC på brancher hvor man som annoncør ved at man giver 20 kr. i CPC og kun får 3 kr. som Adsense Publisher - ja der har jeg da mine mistroiske anerWink. Men intet der kan direkte bevises fordi så meget indsigt får man ikke i Google's verden.

Hvis du lige er startet kan du først se det når en måned er afsluttet  og så burde den være klar omkring den 10 i måneden. Hvis du har indtjening vil du kunne se den under start under den blå ramme ude til højre under "Endelig indtjening".

Mvh

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 13:48

FRA ADSENSE Rookien Big Smile

Tak for dine prompte svar.

Jeg har sat min beløbsgrænse til kr. 1.000 - (lidt under 3 ugers adsense tilslutning) og den beløbsgrænse når jeg i dag.
Så får jeg vel tilsendt det lille beløb og pinkode - så må vi se, hvad Google afregner med Hmm

Jeg kigger mest på min google adsense kontos forside - og her står der : I denne måned indtil videre...... xx kr.

Er det så forventet eller endelig ??

Et andet lille spørgsmål : Jeg har lavet en hjemmeside for udfærdigelse af hjemmesider (mest til venner) - hvis jeg kobler adsense på der - så får jeg reklame for 123hjemmesider - det er noget l...

Kan man undertrykke/tilvælge adsense indhold ??

Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:58

Når du står på "Start" fanen står Anslået indtjening til venstre for midten og Endelig indtjening lidt til højre, så hvis de tal du ser er til venstre er det Anslået.

Der kan være flere grunde til at du ser 123hjemmesider reklamer -hvis du har været inde på deres hjemmeside fx kan du opleve at se deres reklamer hvorend du surfer hen hvor der er Adsense. I og med dine side omhandler hjemmesider og 123hjemmesider sælger hjemmer kunne dette også være en sandsynlig grund,Wink.

Under "Tillad og Bloker" fanen er der en valgmulighed der hedder "Annoncørwebadresser". Her indsætter du bare deres webadresse og så burde du ikke kunne se deres reklamer mere.

Mvh

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:58

Jeg må ikke bruge adsense mere f.eks.

Havde et par gamle "venner" der syntes det var pisse sjovt at "klikke 10000 gange på 10 min", fordi de vidste jeg var startet med at lave hjemmesider og tjene på det, efter jeg havde tjent X antal og de hørte det, fik de ondt i røven eller what ever..

Det kunne google ikke lide, og de troede selvfølgelig ikke på mig bagefter. 

Anslået indtjening er fin at følge, men vent til der er sat fast indtjening med at glæde dig! :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 14:02

Tunsind tak for jeres svar - alle.........

Så er Rookien blevet en smule klogere.

Nu skal jeg bare have fundet ud af, hvorledes jeg kan bruge min adsense konto på et andet domæne - når man ikke aner noget om koder - og kun er CMS bruger.

Skype-Wink

Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:09

De fleste CMS systemer burde efterhånden have et sted hvor man kan indsætte annoncekode a la Adsense.

Held og lykke med din indtjening.

Mvh

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)