Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværks gruppe for webshop i Århus

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej på amino.
Jeg har igennem noget tid gået og tænkt på at det kunne være super spændene at lave en lille netværks gruppe i Århus for folk med en online shop. Tænker ikke at det skal være noget kæmpe stort. Bare hvor man mødes en gang imellem og sparre med hinanden og sådan. Hvordan lyder den ide ? Og er der mon nogen her inde fra Århus med webshops ?

De bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:46

Hej Mick,

Lyder da som en alle tiders ide :) Jeg bor selv i Aarhus (ja okay, Skødstrup, Aarhus lyder bare finere), og jeg er med på idéen, hvis det bliver til noget :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 10:48

Hej Mick.

Jeg bor i Risskov, kunne da godt tænke mig at være med hvis opbakningen er stort nok. Min webshop/hjemmeside kommer online på lørdag. Mvh. Casper L

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 11:06

Lyder rigtig fedt vil i ikke fortælle om jeres projekter ? Og også gern ander der skriver her i indlægget ;-)

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 11:53

Jo, selvfølgelig. Du kan også lige få lidt om mig selv:

Er 18 år, går pt. på 3. årgang på HTX hvor jeg har Teknologi (produktuvikling) og design som linjefag. I sommers startede jeg stille og roligt op med at lave stickers. Tog et lille sats og investerede en 5-6 tusinde på det jeg skulle bruge. Så var jeg igang. Jeg har efterhånden opbygget en stor kunde gruppe via min facebookside og div. forums hvor jeg har reklameret en smule.

Lige nu arbejder jeg på at lave min webshop færdig til d.1, den kommer til at indeholde visabetaling og 100+ produkter. Der er diverse stickers, som jeg selv har designet og diverse folier til bilindpakning (mine kunder køber typisk stickers til deres biler)

Så det er hvad jeg arbejder på i øjeblikket, der kommer også en facebook integration og mobil side i løbet af december :)

Mvh. Casper L

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:08

Hej Mick
Fedt initiativ. Håber mange vil bakke op og tilmelde sig din ide med netværksgruppen.

Et lille indspark.
Der er mange nyttige ting som webshop ejere kan bruge i iværksættermagasinet Start Op.
I er selvfølgelig velkommen til at tilmelde jer magasinet.
www.startopmagasinet.dk

Det er GRATIS ;-) 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:43

Det er sku super fedt at der pt er du friske. Håber på et par stykker mere men det kommer jo nok.

Ville være fedt at være en lille gruppe på 8-10 mennesker. som selvfølgelig er på nogenlunde samme

niveau. Så alle får noget ud af det ;-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 18:58

Jeg er godt nok ikke fra Århus, men kommer her et par gange om ugen. Så jeg kunne også være interesseret i det.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:59

Marc FEDT du skriver ;-) 

Jeg smider dig lige en lille hilsen i en pb så kan du også høre lidt mere om mig ;-) 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 19:01

Hej Mick,
Det lyder rigtig fedt - vi er også lokaliseret i Århus C og er altid klar på en god snak om webshop og hvad vi kan hjælpe hinanden med.
Lad mig endelig vide hvis det bliver til noget.

Hav en dejlig dag. 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)