Hej på amino. |
Hej Mick,
Lyder da som en alle tiders ide :) Jeg bor selv i Aarhus (ja okay, Skødstrup, Aarhus lyder bare finere), og jeg er med på idéen, hvis det bliver til noget :)
Mvh.
Lars Thomsen
Hej på amino. |
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Hej Mick, Lyder da som en alle tiders ide :) Jeg bor selv i Aarhus (ja okay, Skødstrup, Aarhus lyder bare finere), og jeg er med på idéen, hvis det bliver til noget :) Mvh. Lars Thomsen |
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Hej Mick. Jeg bor i Risskov, kunne da godt tænke mig at være med hvis opbakningen er stort nok. Min webshop/hjemmeside kommer online på lørdag. Mvh. Casper L |
Lyder rigtig fedt vil i ikke fortælle om jeres projekter ? Og også gern ander der skriver her i indlægget ;-) |
Jo, selvfølgelig. Du kan også lige få lidt om mig selv: Er 18 år, går pt. på 3. årgang på HTX hvor jeg har Teknologi (produktuvikling) og design som linjefag. I sommers startede jeg stille og roligt op med at lave stickers. Tog et lille sats og investerede en 5-6 tusinde på det jeg skulle bruge. Så var jeg igang. Jeg har efterhånden opbygget en stor kunde gruppe via min facebookside og div. forums hvor jeg har reklameret en smule. Lige nu arbejder jeg på at lave min webshop færdig til d.1, den kommer til at indeholde visabetaling og 100+ produkter. Der er diverse stickers, som jeg selv har designet og diverse folier til bilindpakning (mine kunder køber typisk stickers til deres biler) Så det er hvad jeg arbejder på i øjeblikket, der kommer også en facebook integration og mobil side i løbet af december :) Mvh. Casper L |
Hej Mick Det er GRATIS ;-) |
Det er sku super fedt at der pt er du friske. Håber på et par stykker mere men det kommer jo nok. Ville være fedt at være en lille gruppe på 8-10 mennesker. som selvfølgelig er på nogenlunde samme niveau. Så alle får noget ud af det ;-) |
Jeg er godt nok ikke fra Århus, men kommer her et par gange om ugen. Så jeg kunne også være interesseret i det. |
Marc FEDT du skriver ;-) Jeg smider dig lige en lille hilsen i en pb så kan du også høre lidt mere om mig ;-) |
Hej Mick, Hav en dejlig dag. |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk