Kære Aminoer, der har været rigtig mange henvendelser på vores tilbud på komplet webshop til kr. 3.495,- og det er bare rigtig dejligt. Vi har haft et godt salg og er i gang med en hel del løsninger.
Mange er stadig i tænkeboks, vi har derfor valgt at lade dette tilbud gælde til ugens udgang. Så hvis du skal have en ny webshop med unikt design til kr. 3.495,- så skal du snart slå til. Så slipper du for en "gør-det-selv" shop og kan holde fokus på din forretning.
Hvis man sammenligner driftomkostningerne over 24 måneder for vores løsning med de månedsbetalte løsninger, så er vores normalpris lav. Med det her tilbud har ALLE råd til at komme i gang med e-handel. Dine omkostninger i år 2 er kr. 250,- til fornyelse af serverplads - og det er dèt.
Der er tale om en komplet løsning, som leveres køreklar. Det eneste du skal gøre er at udfylde dokumenter til indløsningsaftale, så du kan modtage kreditkort. Og så ellers oprette dine produkter og firmatekster. Og hvis du kan skrive i Word, så kan du også finde ud af at oprette produkter i en WUUZUU E-shop.
Hej Thomas - har du evt en referenceliste ? ...synes ikke jeg kan finde den på din side.
Pft
Det kan jo være at referencerne ikke vil være offentlige, men siden Thomas i alle sine tråde skriver om hvor mange der tager imod hans tilbud, så er jeg sikker på han kan vise dig nogle referencer hvis du skriver en privat besked til ham.
Okay, men må da også sige det er et godt tilbud, alt er selvfølgelig relativt, men lyder til at være en god pris og du virker til at have styr på det.
Står ikke og skal bruge en shop lige pt. Skulle bare lige blande mig lidt :) Da jeg så dit tilbud poppede op igen, men fungerer det, er det jo godt for begge parter!
Ja, alt er naturligvis relativt. Der findes rigtig mange løsninger at vælge imellem og den ene kan da sikkert være lige så god som den anden.
Det er da ikke nogen hemmelighed, at vi dette tilbud har været med til at skaffe referencer, så vi i januar kan fylde siden med fine links til nye lækre shops. Avancen på dette tilbud skal vi nok ikke reklamere med, det tager lang tid at lave individuelt design :)
Halløj Aminoer - og tak for alle de fine ordrer på webshops.
Egentlig burde jeg have fjernet banner og rabatkode, men det har jeg "glemt" - det har givet en masse nye ordrer - og hvor er det bare dejligt.
For god ordens skyld vil jeg blot gøre opmærksom på, at dette tilbud vil blive fjernet en af de nærmeste dage, så det er med andre ord NU, hvis du skal have en webshop med unikt design til 3.495,-