Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget logo på tøj?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Kan man købe tøj fra leverandører fra Kina, og få sit eget logo på?
Eller skal man selv designe tøjet, og bagefter få leverandører til at producere det?
- vil nemlig åbne en online tøj forretning. Har fundet tøj i Kina som jeg vil sælge til priser alá Zara, og så tænker jeg at logoet skal være mit eget, og ikke et billigt kinesisk logo.

VH Lucas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:32

Du kan givet finde kineser leverandører der vil levere overskudsproduktion af noget de har produceret til andre, og som faktisk burde ha andres rettigheder - og få dit logo i

Du kan have svært ved at sikre dig mod det hvis ikke du kan kontrollere leverandøren, og f.eks. Zara vil ikke se venligt på det hvis du, uden at vide det, bruger deres design og dit eget logo.

Du skal med andre ord finde en du kan stole på, og som enten laver noget "neutralt" eller som du er inde på, syer efter dine instruktioner. Det kan godt lade sig gøre at finde noget, som du lovligt får sat eget logo i

Logo i form af nakkeetiket - eller uden på tøjet + str.mærker og vaskeanvisning + hang-tags og hvad du eller skal bruge inkl. barcodes måske, kan leveres direkte der ude, men du kan sagtens bestille herhjemme hos f.eks http://www.dk.nilorn.com/ og de sørger for levering der hvor du får syet og sikrer der kun leveres den mængde med dit logo der skal burges, netop for at undgå at også dit design bliver misbrugt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 16:01

Lucas Adams:
Kan man købe tøj fra leverandører fra Kina, og få sit eget logo på?

Stort set kan man få at lave alt i Kina. Du kan købe færdig lavet tøj og få dit eget logo på hos mange kinesiske fabrikker.

Hvis du har ret til logoet, kan jeg hjælpe dig med at finde leverandører til at gøre det. Hvis du har fundet nogle leverandører, kan jeg også hjælpe dig med at kommunikere med dem.

Mvh, Anne Z.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Poloer.dk Skrevet kl. 22:58

Som udgangspunkt er alt en mulighed i forhold til produktion af tøj i Kina. Dog vil jeg også anbefale at kigge mod Indien og Bangladesh. Tyrkiet er også meget godt med til gode priser i forhold til at producere kvalitetstøj. Dog er jeg lidt i tvivl om hvad du siger: Billige produkter, eller ordenlig kvalitet?

Som oftest kan det godt (ifølge mine erfaringer) betale sig, at vælge de lidt dyrere varer. Danskere er meget kvalitetsbevidste, og det kan derfor hurtigt skabe et dårligt ry, hvis du køber dine varer for billigt i for ringe kvalitet. Endvidere skal du jo kunne stå inde for 2 års reklamation, så det kan ramme dig hårdt, at vælge en forkert leverandør. De fleste hjemmesider, med producenter i Østen, bruger forskellige former for godkendelse af producenten. Eksempelvis at de har besøgt fabrikken. Du kan også se om de er kvalitets stemplede på de fleste hjemmesider osv.

Hvis du får brug for konkret hjælp, kan du bare skrive til mig - jeg kender nogle gode producenter i flere dele af Østen.

Uanset hvad, skal du ønskes alt held og lykke fremover med dit projekt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)