Hvad præcis en god hjemmeside er, er en ret så subjektiv holdning. Et mere objektivt synspunkt er: at en hjemmeside er god når den lever op til sit formål. F.eks. har du en hjemmeside hvis formål er at informere slutbrugere om et emne, og gøres dette tilfredsstillende for slutbrugeren, så er hjemmesiden god. Hvis hjemmesidens formål er at sælge, og gøres dette tilfredstillende for salgsafdelingen, så er hjemmesiden god. Så hvis du vil vide om din hjemmeside er god, er du nødt til at kigge på hvilket formål du har sat op for din hjemmeside, og dermed se på hvordan den performer i forhold til dette.
Design o.lign. er irrelevant. :)
Ifht. hjemmesiden, så er designet overordnet stilfuldt, og roligt at se på. Jeg sidder på en bærbar 13" skærm og havde problemer med at spotte, når jeg skiftede mellem undersider. Det eneste indhold der skifter er noget tekst, i nedre venstre hjørne. :) De tre billeder under den grønne bjælke bør flyttes, så slutbruger kan se at man skifter side. Teksten er virkelig lille, og kan godt fortjene et par pkt. størrere.
Desuden sanver jeg nogle call-to-actions i teksten. F.eks. noget med at kontakte dig. Så har du også mulighed for at vide hvordan din hjemmeside konvertere og giver leads.
"webdesign by webbureau...."-teksten flyder ind i din hjemmesides indhold. Det er ikke så kønt. Søgeordne i bunden af siden giver ingen mening for brugere, er fyld, og ser ikke kønt ud.
Hvis formålet med hjemmesiden, er at få folk til at ringe til dig, så er der en række ting der bør ændres. Bl.a. ovenstående. :)