Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Fra  BB Businessmind Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvad er vigtige kendetegn for en god hjemmeside og er nedenstående i denne kategori?

http://www.bbbusinessmind.dk
- en virksomhed som hjælper små og mellemstore vækstvirksomheder med Salgsudvikling, Projektledelse, Markedsudvikling og Virksomhedsudvikling.

Jeg vil gerne have feedback eller kommentarer på design, indhold og generelle indtryk. Ser frem til at modtage vigtig feedback.

Mvh Ellen Bygholm Bjelke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39

god ide man nemt kan plus likes siden

facebook kan jeg slet ikke finde på siden få også den likes knap frem på siden.

cvr nummer i fodnoten på siden og kontakt siden , det vil styrke sidens troværdighed.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Nov 12
Fra  BB Businessmind Skrevet kl. 22:19

Hej Michael,

Tak for nyttige og brugbare råd, og feedback!

Vh Ellen

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:58

Hvad præcis en god hjemmeside er, er en ret så subjektiv holdning. Et mere objektivt synspunkt er: at en hjemmeside er god når den lever op til sit formål. F.eks. har du en hjemmeside hvis formål er at informere slutbrugere om et emne, og gøres dette tilfredsstillende for slutbrugeren, så er hjemmesiden god. Hvis hjemmesidens formål er at sælge, og gøres dette tilfredstillende for salgsafdelingen, så er hjemmesiden god. Så hvis du vil vide om din hjemmeside er god, er du nødt til at kigge på hvilket formål du har sat op for din hjemmeside, og dermed se på hvordan den performer i forhold til dette.

Design o.lign. er irrelevant. :)

Ifht. hjemmesiden, så er designet overordnet stilfuldt, og roligt at se på. Jeg sidder på en bærbar 13" skærm og havde problemer med at spotte, når jeg skiftede mellem undersider. Det eneste indhold der skifter er noget tekst, i nedre venstre hjørne. :) De tre billeder under den grønne bjælke bør flyttes, så slutbruger kan se at man skifter side. Teksten er virkelig lille, og kan godt fortjene et par pkt. størrere.

Desuden sanver jeg nogle call-to-actions i teksten. F.eks. noget med at kontakte dig. Så har du også mulighed for at vide hvordan din hjemmeside konvertere og giver leads.

"webdesign by webbureau...."-teksten flyder ind i din hjemmesides indhold. Det er ikke så kønt. Søgeordne i bunden af siden giver ingen mening for brugere, er fyld, og ser ikke kønt ud.

Hvis formålet med hjemmesiden, er at få folk til at ringe til dig, så er der en række ting der bør ændres. Bl.a. ovenstående. :)

Tilmeldt 16. Nov 12
Fra  BB Businessmind Skrevet kl. 00:34

Hej Michael,

Tak for dit meget informative og nyttige svar. Du har nogle pointer som er særlig relevante, hvor formål og call-to-actions er nogle af dem. Igen tak for feedback og at du tog dig tid! Vh Ellen

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:07

Hey.

For mig er en god hjemmeside en side, som indeholder værdifuldt indhold. Et produkt eller en service, som tilbydes til til rette pris i forhold til kvaliteten.

For eksempel er The Best Page In The Universe: http://maddox.xmission.com en af de sejeste hjemmesider overhovedet, fordi den indeholder stjernegodt indhold.

Hvorfor er mac-brugere slanke?: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant 

Skider Sony på deres brugere?: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=sony_bullshit

Ved du hvornår noget er episk?: http://thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=epic

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 16. Nov 12
Fra  BB Businessmind Skrevet kl. 11:32

Hej Grzegorz Nowak,

Tak for at dele dine overvejelser!

Gør det en forskel, hvordan et stjernegodt eller værdifyldt indhold præsenteres? Og hvad gør det for brugervenlighed og synlighed?

God dag.

Vh Ellen Bygholm Bjelke

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:23

Hej Ellen.

Det gør en forskel, hvordan det præsenteres. Det bedste er, at lave noget, som er unikt, ægte og med personlighed, hvilket naturligvis er uendeligt svært. Især fordi der er en masse fordomme om, hvordan tingene ikke må være. Men mainstream sælger åbenbart, så det er en god idé at holde sig til det, hvis man er ude efter forbrugernes knaster.

Dine spørgsmål er meget brede, men alfa og omega i forbindelse med brugervenlighed er, at man kan finde det man søger på en side. Det er storslemt, hvis man søger efter noget på en side og man ikke kan finde det. Brugervenligheden på Amino er gået voldsomt ned efter man er begyndt at anvende google søgning til søgning på siden. Jeg tror jeg ved hvorfor man har valgt den løsning, så det er fint nok på et gratis forum.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 16. Nov 12
Fra  BB Businessmind Skrevet kl. 10:45

Hej igen,

Tak for gode svar og refleksioner. Det er jeg glad for.

Jeg er enig i at man må prioritere om ud af boksen løsninger er rettet mod rette kundegruppe. Samme med prioritering af søgeoptimering vs. indhold eller formuleringer i indhold. Men en typisk "førstegangs kikker" bruger jo i gennemsnit få sekunder på at bestemme sig for at blive eller forlade siden, så balancen på indhold vs. design tænker jeg alligevel er væsentlig.

Igen tak for input.

VH Ellen Bygholm Bjelke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)