Hej alle |
Det er fordi den stopper med at lave indholdet til shoppen. Du har et eller andet problem som du skal have en programmør til at kigge på.
Hej alle |
Det er fordi den stopper med at lave indholdet til shoppen. Du har et eller andet problem som du skal have en programmør til at kigge på. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ok. Kan det bare opstå lige pludseligt eller hvordan...... Jeg er lidt i vildrede, så et bud på nogen der kan fikse det ville være lækker......! |
Din kode stopper ved (center_column), når den skal hente produktes indhold ind. |
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
Det kan evt. være noget tekst du har skrevet ind som findes på næsten alle siderne. Men du skal have fat i nogle som har forstand på PrestaShop og evt. skal der kigges på den template du har brugt. Er der noget du har ændret på siden det virkede sidst? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg blev anbefalet dette modul så det har jeg installeret: http://addons.prestashop.com/en/seo-prestashop-modules/3866-rich-snippets-and-semantic-seo-with-goodrelations.html Derudover har jeg sat lagerstyring på shoppen. Er det dette modul der kan lave ballade? Har prøvet at fjerne det igen og ændre til ikke at køre med lagerstyring, det hjalp dog ikke! |
Hold nu op, også lige op til jul - mange gange held og lykke med det. |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Hvis du har adgang til en backup, så ville jeg benytte den da et plugin kan lave meget skade når det går galt. |
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
Jeg har ikke manuelt oprettet en backup. Findes der sådan en et eller andet sted i systemet. Er ingen ørn til Presta, da det er min første shop. Så hjælp modtages meget gerne...... |
jeg ville helt afinstallere først det ene addons og vis shoppen ikke fungere gen installere det og så afinstallere det andet som du lige har installeret |