Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktfotografering

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Tornbjerg:
Dennis Møller:
Jeg er skam heller ikke nærtagende som sådan.. Udover lige når man sammenligner mit fag med noget alle kan finde ud af.

var som sagt ikke min mening at nedgøre noget fag eller nogen personer :-)
Skrev også jeg godt kunne lide pæne fotos!

Jeg er stensikker på at du kører en hetz! ;)

Christoffer Tornbjerg:
Dennis Møller:
Det tager tid at sætte op, sætte lys (ja.. lyset skal sættes individuelt på hvert enkelt produkt..)...det er ikke nok at sætte 2 lamper op og så bare trykke på knappen.

Hvem skal bruge lys når der er blits??? ;)

åh gud..

Christoffer Tornbjerg:
Dennis Møller:
Mine priser varierer da så både hobbyvirksomheden kan følge med samt helt op til de kunder som med glæder smider 350kr pr skud..

Wow... 

I den virkelige verden så er 200-300-500kr ikke unormalt for et produktskud.. Nogle starter endda ved 1200 for et imageskud.. Det er heller ikke unormalt.

Amino er et parallelunivers hvor mange folk tror at udsty, strøm og husleje er gratis.. Det er ret sjovt at se nogen gange.
Jeg kan kun gå ud fra at folk må have noget fuldtidsvirksomhed, lottogevinster og lign som forsørger dem siden de kan få tingene til at løbe rundt.

Det er i længden en holdningsændring der skal bankes ind i folks hoveder.. og det får jeg nogle over snuden over engang imellem.. men sådan er det :) ..Det må jeg tage med.

Jeg mister da også en del kunder til andre som underbyder, men igen.. Det må man også tage med.. Jeg har det også helt fint med det for jeg kan se det leverede produkt er noget værre juks. Det er jo folks eget valg :)

I sidste ende er det jo udbud/efterspørgsel og det må man acceptere :)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:13

Dennis Møller:
Jeg er stensikker på at du kører en hetz! ;)

:D

Dennis Møller:
åh gud..

Sødt at kalde mig det Cool 
Men Christoffer er mere passende ;)

Dennis Møller:
I den virkelige verden så er 200-300-500kr ikke unormalt for et produktskud.. Nogle starter endda ved 1200 for et imageskud.. Det er heller ikke unormalt.

Amino er et parallelunivers hvor mange folk tror at udsty, strøm og husleje er gratis.. Det er ret sjovt at se nogen gange.
Jeg kan kun gå ud fra at folk må have noget fuldtidsvirksomhed, lottogevinster og lign som forsørger dem siden de kan få tingene til at løbe rundt.

Det er i længden en holdningsændring der skal bankes ind i folks hoveder.. og det får jeg nogle over snuden over engang imellem.. men sådan er det :) ..Det må jeg tage med.

Jeg mister da også en del kunder til andre som underbyder, men igen.. Det må man også tage med.. Jeg har det også helt fint med det for jeg kan se det leverede produkt er noget værre juks. Det er jo folks eget valg :)

I sidste ende er det jo udbud/efterspørgsel og det må man acceptere :)

vidste slet ikke det kunne være så dyrt faktisk..
Where do i sign-up ?? :p 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 14:20

Christoffer Tornbjerg:
Dennis Møller:
åh gud..

Sødt at kalde mig det Cool 
Men Christoffer er mere passende ;)

hah.. ja bevares.

Christoffer Tornbjerg:
vidste slet ikke det kunne være så dyrt faktisk..
Where do i sign-up ?? :p 

Det er ikke særlig dyrt når man tager i betragtning hvad folk faktisk tjener på billederne. Priserne er jo gået fast nedad desværre..
I gamle dage startede et produktskud på 350kr.. Men så kom amatørerne og hobbyisterne og solgte sig selv for en slik uden at vide hvad de lavede.. PLUS folk der sælger sig selv på tid.. Det dummeste man kan gøre.

Jeg har været så heldig at både arbejde i New York og I DK for en masse store fotografer og ..Et standard fee i New York for at fotografen overhovedet møder op er omkring de 5-9000$.. Og så kommer efterbehandling og udstyrsleje oven i hatten.

En dagsløn for en berømt fotograf i udlandet kan snildt snige sig op på de 60-100.000$ .. Jeg har mødt et par stykker som ligger i det leje der..

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:22

Dennis Møller:
Det er ikke særlig dyrt når man tager i betragtning hvad folk faktisk tjener på billederne. Priserne er jo gået fast nedad desværre..
I gamle dage startede et produktskud på 350kr.. Men så kom amatørerne og hobbyisterne og solgte sig selv for en slik uden at vide hvad de lavede.. PLUS folk der sælger sig selv på tid.. Det dummeste man kan gøre.

Jeg har været så heldig at både arbejde i New York og I DK for en masse store fotografer og ..Et standard fee i New York for at fotografen overhovedet møder op er omkring de 5-9000$.. Og så kommer efterbehandling og udstyrsleje oven i hatten.

En dagsløn for en berømt fotograf i udlandet kan snildt snige sig op på de 60-100.000$ .. Jeg har mødt et par stykker som ligger i det leje der..

Wuuuuuut!

Jeg elsker NY nu..
det jo sygt :o 

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 14:26

Christoffer Tornbjerg:
Wuuuuuut!

Jeg elsker NY nu..
det jo sygt :o 

Konkurrencen er jo så også derefter.. :)

Sorry der lige gik highjack i tråden..

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:26

Dennis Møller:
Konkurrencen er jo så også derefter.. :)

ja da :)

Dennis Møller:
Sorry der lige gik highjack i tråden..

det må du nok sige.. skam dig! :D 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)