Hej, Aminoer! Jep.. Jeg er en af de mange 15-årige drenge, som også bliver bedt om at lave en god, solid og lang ønskeseddel til juleaften; jeg har bare ikke særlig mange ønsker, så derfor tænkte jeg, at det kunne være spændende at høre om hvad I har "ønsket" jer. Måske kunne jeg få lidt inspiration den vej. :-) Er der én speciel lille gave, som I selv synes, I har fortjent, som I giver jer selv? En bog? En splinterny superblyant, som kan 100.000 ting? Whatever. Dbh. Sebastian :-) |
Julen kommer - hvad giver du dig selv i gave?
Jeg ønsker world peace? :D På en mere realistisk side note: Det kunne være rart med et friweekend uden børn :) - Mase |
Bøger om iværksættere Hverdags ting Har lige selv forkælet mig med en ny bærbar, så jeg er godt tilfreds :) |
Hej Sebastian, Det kommer jo meget an på, hvilke interesser du har - men her kommer et udpluk- og blanding af mine ønsker og indkøb over det sidste stykke tid og til julen: Elektronik: Nikon D3200 spejlrefleks, Aiaiai høretelefoner, Kindle Paperwhite(eller Fire..?), og Google Nexus 4 & 10, Bose QuietComfort 15 Tøj: Helly Hansen LIFA Dry, Carhartt jeans, pæne hverdagsskjorter Bøger: Rich Dad Poor Dad, 4-Hour Word Week, Rework, H.G. Wells: The Invisible Man Medier: Game of Thrones sæson 1, The Pacific (boks sæt), Red Hot Chili Peppers : Live Rare Remix Box, Assassins Creed III God jul ! |
Ønsker mig aldrig tøj, det ender altid med at mine forældre finder noget de synes er pænt. Det var det nok også 1980 men sku ikke idag. Jeg ønsker mig en del værktøj, og lidt flyt hjemme fra sager (bor hjemme endnu) |
Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk
Jeg ønsker mig at min hjemmeside gør sig selv færdig, men det sker jo nok ikke :). Det eneste jeg vil gi mig selv i år, er lidt flere penge til fyrværkeri, når i år skal fejres oppe i Sveriges skove. Så skal der dæleme noget ordentlig krudt til :D |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Jeg kender bestemt til din situation :-) Derfor har jeg lavet dette blogindlæg om mine 10 anbefalinger til årets ønskeliste. Måske er der noget deriblandt, som kan inspirere dig. Dbh Tommy |
Hej med dig :-)
Iværksætter bøger er jo altid et godt valg.. hvis du ikke kan lide at læse en masse kan man få de fleste som lydbog :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Hej Jeg ønsker min en Ipad mini men det bliver det nok ikke til i år så ved faktisk heller ikke rigtig hvad jeg ellers skal ønske mig men sjovt nok synets kæresten at vi har mange fælles ønsker jeg kunne tage at ønske mig hmmm.. :) God Jul Mvh Jonas |
Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukebox, Slush Ice maskine eller et lydanlæg med power!
Som mange andre skriver så er iværksætterbøger altid godt. Men eller så køber jeg da mig selv et par nye løbesko! |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.