Kære amino'er. Hvilket program anbefaler I til live streaming? Mange kærlige hilsner |
Måske er der noget, jeg overser, men - streame hvad?
Måske er der noget, jeg overser, men - streame hvad? |
Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]
Øh måske er det mig der ikke kender de rigtige termer, men streame video på nettet - overser jeg noget? Mange kærlige hilsner |
Hvis du ikke har nogen erfaringer med dette, så ville jeg starte med en løsning som |
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
Tusind tak :) Mange kærlige hilsner |
Hvad skal der streames? Noget du selv laver eller skal du have hjælp til det? Jeg kan anbefale dig at spørge http://mediadk.dk/ - De er vidst i gang med at lave noget streaming, og det kan være at de kan hjælpe dig. |
Jeg laver det selv Tak for linket - det vil jeg tjekke! Mange kærlige hilsner |
Google Hangouts! Det begynder i hvert fald at tage lidt af uStream segmentet. Ellers skal du kigge på Adobes produkter. Open source er der ikke mange alternativer udover Red5 streaming server. |
Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.
Jeg tror at Xsplit er nok det mest udbredte program på det område :-) |
Where there is harmony, there is victory :)
Ih tusind tak alle sammen Mange kærlige hilsner |