2) Får en masse mobildiskoteker i min by (i første omgang) til at oprette sig derinde.
3) Dette vil kunne øge deres efterspørgsel.
4) Jeg tager en x-sum/x-procent for hvert salg gennem mig/hjemmesiden.
Formålet er, at samle en masse Djs/mobildiskoteker (måske også fotografer) under ét tag. Så hvis man står og skal holde en fest, kan man søge på mobildiskoteker på denne hjemmeside. Det hele skal selvfølgelig stilles op meget professionelt og overskueligt.
- Dette var en idé jeg lige fik. Jeg vil gerne dele den med jer, i stedet for at holde kortene tæt.
Hvad synes I? Kom med en masse forslag, kritik, osv.
Det vil kunne gøre mit syn på idéen en anelse klarere.
På forhånd tak.
Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---
Der er flere sider omkring fester og hvad dertil hører - bl.a. fotografer og musik. Det er ikke sikkert det specielt er mobildiskoteker - men spørgsmålet om der er basis for en særlig side for det.
Brugerne er jo ligeglad med hvor de finder oplysningerne - når bare de finder dem.
Hvem lejer typiske et mobildiskotek ? Er det nogen som også skal bruge en fotograf - festtøj og mad ? Hvem er din primære målgruppe - det skal du i hvert tilfælde overvej for at finde ud af hvad der ar smart at kombinerer..
Jeg tror de fleste gymnasier har deres "egne" mobildiskoteker, forstået på den måde, at hvisse mobildiskoteker kommer til alle privatfesterne hos gymnasieeleverne, da de jo kender dem fra de andre fester hos kammeraterne. De diskoteker tror jeg ikke på, at du kan få med.
De diskoteker du skal satse på tror jeg er de små, altså dem, hvor en ung fyr har fået købt en mixerpult og noget lyd. De har umiddelbart meget svært ved at komme ud og deres bedste mulighed er at kende nogen, der har brug for et billigt diskotek.
Jeg tror derfor det kan blive svært, da der er nogen, der sidder rimeligt solidt på markedet og de er nok ikke interesseret i at spytte reklamekroner i det.
Hvis det skal blive en succes, så skulle det være, hvis de kan få lov til at lægge videoer, musik og lignende ind på din side, så de kan præsentere sig selv.
hvad har du af kontakter i mobil diskotek branchen , dj med mere?
kan du få den til at være aktive på din side?
har du masser af videoer fra fester en stor fordel kan du få dem til at ligge det på din side
har du et stærkt netværkfacebook side blogs med mere der hurtigt kan sprede budskadet om siden
vis intet har af kontakter og materiel , bliver det knokleri op ad bakke , det kræver normalt meget tid og en god bank konto , før så det lykkes så , vis ikke har noget til siden videoer med mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Husk på, at hvis du har flere firmaer der udbyder nogenlunde samme produkt samlet under ét site, vil det give en enorm konkurrence imellem disse firmaer, samtidig med du også skal have betaling!
Hvis du kan oprette et festevent site, hvor du kan skaffe en masse brugere, god omtale og like på facebook, kan det være en god ide! Især hvis det er nemt og overskueligt. Eventuelt fokuser på flere byer med flere udbydere i hver by. Tror det er svært at få succes ved at fokusere på et site der samler mobile diskoteker i en enkel by. Det er også et enormt hårdt marked at komme ind på!
Ser dog ikke noget problem i at du kan fungere som affiliate partner el. lignende??
Jeg arbejder i et event firma der arrangerer fester, hertil med fokus på gymnasiefester og vi kunne sagtens være interesseret i det, men det kræver at det er de rigtige målgrupper du når ud til.
Jeg kan godt se din ide fra din side er rigtig fin men.
du skal tænke på at djs/ mobildiskoteker ikke tjenere mega mange penge på det de laver og hvis folk synes de er gode eller har noget godt udstyr siger de det videre til andre på den måde får mobildiskoteker kunder. det er et meget presset marked.
Det lyder meget som det holdnufest.dk er ved at starte op.
jeg ved ikke rigtig om disse sider er noget ved i dag bruger næsten alle google hvis de skal finde noget så hvorfor skulle se så tage en underlevendør for dernæst at blive sendt videre til det site de kunne finde via google.dk